Vilken hoj skulle du INTE vilja äga ?

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
suzuki gsxr 1000...

inte för att hojen är kass (alla nya har ju liknande prestanda), men suzuki gör verkligen allt fel i min ögon, hojen är heltenkelt grymt ful! :arsele

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
P@trik skrev:
Vänder på frågan,och undrar alltså vilken hoj bortsett från guldvingen(det är fan ingen hoj) som du inte vill äga..

Sportboxern ligger högt upp på min lista..
Överhuvutaget bmw som jag tycker bygger ganska könslösa hojar,mycket teknik men ingen känsla..

Åååhh Nu måste jag ju inflika att jag haft en sådan och den hade väldigt många bra egenskaper. Man får ju ta den för vad den är, ingen leksak och ingen kurvsmiskare utan ett väldigt dugligt transportmedel.
Nu har ju inte jag testat att köra fort med särskilt många andra touringmaskiner men bumsen ingav förtroende att vrida på rullen både på bana och gata. Till sist så hade hojen givit mig för mkt förtroende och tillit till min egen förmåga att reagera för det oväntade... bla bla (fredagsöl)

Om inte om hade varit så hade jag nog kört min 99'a den här säsongen också.

För övrigt så vill jag även påpeka att jag skulle gärna testa att ha en HD i syfte att öka min coolhetsstatus hos damerna eftersom de flesta trots allt tycker det är löjligt med en sporthoj.

Sen till det som tråden handla om så skulle jag INTE vilja ha guldvinge eller hojar i den klassen såsom BMW's plastskepp

Bifogat

• 1tva.jpeg
    1tva.jpeg
    62.7 KB · Visningar: 46
  • 1ett.jpeg
    1ett.jpeg
    33.1 KB · Visningar: 41
Last edited:

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
P@trik skrev:
Överhuvutaget bmw som jag tycker bygger ganska könslösa hojar,mycket teknik men ingen känsla..

Jag har kört tillsammans med BMWklubben (som föråkare, utan BMW) och jag kan intyga att folk kan köra både fort o bra med sådana maskiner. RIktigt jäkla fort tom, så helt kass kan dom inte vara. Jag tycker dom är rätt tuffa o nog fick sig tankarna ang BMW en törn den dagen. Trodde det var mest gamla gubbar i hatt som körde BMW men ikke då...

Måste bara fråga, har din hoj ett kön? Ingen av mina hojar har någonsin haft det. Jäkligt synd, för det måste vara praktiskt om man har mer än en. 9 månader senare så får man små minimotosar... :D

superman

wheelie king
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
K8 blå/vit
CorbenDallas skrev:
Jag har kört tillsammans med BMWklubben (som föråkare, utan BMW) och jag kan intyga att folk kan köra både fort o bra med sådana maskiner. RIktigt jäkla fort tom, så helt kass kan dom inte vara. Jag tycker dom är rätt tuffa o nog fick sig tankarna ang BMW en törn den dagen. Trodde det var mest gamla gubbar i hatt som körde BMW men ikke då...

Måste bara fråga, har din hoj ett kön? Ingen av mina hojar har någonsin haft det. Jäkligt synd, för det måste vara praktiskt om man har mer än en. 9 månader senare så får man små minimotosar... :D

OM man åker BMW så är väl på fel forum nu eller?
Trodde att det gällde sporthojar!

marten_larsson

Mårten
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 -91, DR650 -92
P@trik skrev:
Vänder på frågan,och undrar alltså vilken hoj bortsett från guldvingen(det är fan ingen hoj) som du inte vill äga..

HD, GoldWing mfl, de flesta BMW (dock så ser den nya med rad-4 rätt okej ut), massa andra fulisar, Hayabusa t.ex.

superman

wheelie king
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
K8 blå/vit
CorbenDallas skrev:
1. Nej!
2. Inte dags att byta touring 9:an då??
:tungan

Varför? När jag har den till att lufta tjejen,har även en snabbare hoj om det är intressant för dig( för att tillfredsställa mig själv)

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
dukewheelies skrev:
Varför? När jag har den till att lufta tjejen,har även en snabbare hoj om det är intressant för dig( för att tillfredsställa mig själv)

Jag bryr mig inte det minsta (ZX9an är snabb nog), men du frågade om vi inte pratade sporthojar o BMW har sporthojar ju.
För att förtydliga mig...
BC_20021002_02.jpg

Det här ser ju ganska sportigt ut, så varför skulle man inte få prata BMW här?
Jag har aldrig sett tex en ZX9a i en sådan situation...

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Jag skulle helst inte vilja äga GR's hoj. Jag har hört att det inte direkt är lugna mil den körts...

superman

wheelie king
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
K8 blå/vit
CorbenDallas skrev:
Jag bryr mig inte det minsta (ZX9an är snabb nog), men du frågade om vi inte pratade sporthojar o BMW har sporthojar ju.
BC_20021002_02.jpg

Om det är en BMW så håller jag med dig trodde inte att BMW gjorde såna hojar :banana

superman

wheelie king
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
K8 blå/vit
CorbenDallas skrev:
BC_20021002_02.jpg

Å andra sidan har du tydligen inte sett någon som kan köra en zx9:a på rätt sätt.

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
dukewheelies skrev:
Om det är en BMW så håller jag med dig trodde inte att BMW gjorde såna hojar :banana

Jupp, det är BMW. Boxer Cup är bilderna ifrån.
Du kan tillochmed stunta med en Boxer... :D
BC_20020903_01.jpg

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
dukewheelies skrev:
Å andra sidan har du tydligen inte sett någon som kan köra en zx9:a på rätt sätt.
Kan bero på att den tar i överallt innan det börjar gå fort... När såg du någon tävla med en 9a sist?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024