Hur kör du med din Tuono?
Tja den körs både på inspirerande landsvägs turer, så som Tranemo rundan om du känner till den, annars finns den väldokumenterad i
Jkpg-delen på forumet. Men även fram och tillbaka till jobbet, har bara ägt den en säsong än så länge så har inte hunnit med några längre trippar. Har även kört bana med den 2ggr i år, så måste säga att ja anv den till de mesta just nu.
Än så länge har ja inte känt ett verkligt behov av en ruta, beror helt hur känslig man är för fartvinden, i hastigheter över 160-180 så skulle de vara bra men har inte känns nödvändigt ännu. V4 Apan är hyfsat potent sak även om de är en sk. nakenhoj, slår ja på fullt på rullen vill den mest upp på bakhjulet och då är ja ändå inte lilla killen.
Raka och stora vägar är inte speciellt roliga att köra så de håller ja gärna mig från, kan få tjänstgöra som transportsträcka i nödfall när de inte finns andra alternativ. har dessvärre inte suttit/kört en 675:a så kan inte uttala mig där men smidig är den, kan mest vara för att ja kört sporthoj i större utsträckning innan ja skaffade denna. Stod i valet mellan denna och en 990 Superduke R, men eftersom KTM står sig så högt i pris om man jämför årsmodellerna så blev de en V4 Apa istället.
Ska göra en större service på den till våren är dags för 2000 mila servicen då, med allt vad de innebär.
annars har ja bara bytt olja på den och drivpaket som ja fick med i köpet av den då de förra var lite si sådär.
Eftersom du skrev att de var ett mål att äga en V4 så har du pengarna och försäkringen inte är snordyr för dig så why not ?!