Markus Thorén
Ny medlem
Själv hoppades jag på std 1000 och med Veidec kvar som huvudsponsor. Inbillar mig att det skulle vara rätt väg att utveckla klassen.
Last edited:
Zilversurfer skrev:Jag X i övrig klass, då jag inte vill se std 1000, utan en Superstock klass, Std är trots allt std där inget i princip får bytas mot eftermarknads delar.
Markus Thorén skrev:Helt std skulle inte vara kul, håller med om att en Superstock klass med rimliga modifieringar är det bästa. Var väl det jag egentligen skulle ha skrivit.
Den riktiga klassen för ändan?guzzo skrev:250racer!!! Den ända riktiga klassen!
Run what you brung, 125R eller TurbobusaNyteknik skrev:Såklart vore det ballast med ett så fritt reglemente som möjligt. Vem blir upphetsad av gathojar som låter som symaskiner? Högljutt, exotiskt och buffligt ska det vara.
Ja, tragiskt nog.valmers skrev:Tyvärr är ju detta numera en hypotetisk fråga. Heja SVEMO.
GSXR1100R skrev:Jag skulle vilja se en 1000 cc standard klass, endast däcken får bytas men allt annat måste vara helt standard.
Markus Thorén skrev:Själv hoppades jag på std 1000 och med Veidec kvar som huvudsponsor. Inbillar mig att det skulle vara rätt väg att utveckla klassen.
Orginalblås måste ju va det billigaste, iaf i det sammanhang denna pollen handlade om eftersom importörer och handlare skulle kastat cyklar och orginaldelar efter förarna om det blivit 1000cc.Bennybåge skrev:Ljuddämpare kan man väl också få byta... snälla Det blir billigare att
vurpa med ett slip-on, än original... och stålomspunna slangar för säkerhets
skull, för övrigt original på fotpinnar, styre, stötdämpare osv.
Markus Thorén skrev:Själv hoppades jag på std 1000 och med Veidec kvar som huvudsponsor. Inbillar mig att det skulle vara rätt väg att utveckla klassen.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |