Vilken lätt motorcykel borde jag köpa??

Jonathan

Guest
Tzr91 skrev:
En aprilia RS borde du köpa! :tuttar :banana :tuttar


Nej aprilia kan man ju inte åka.. :tungan

Nog för att det är lite bättre än Yamaha då det är italienskt. Men det är Cagiva som gäller:)
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Miss_Orchidee skrev:
Fast jag har ju inte direkt försökt sälja den, nu "annonserade" jag mest bort den på skoj, säljer inte den förrens jag har kortet för mellan... vill inte stå utan hoj...

@SolitudE -tar du kort?? inget annat än pengar... ja kan klippa till ditt hår lite iof...
Krypkölrningen va inge svår alls nästan, ja tycker vändningen runt sista konan är svårast för hojen är så jädrans tung och stor och klumpig....
Då får vi ut och köra lite sen i sommar då.. :tummenupp ska också ta mitt mellankort nu snart.. :gnissla
 

SolitudE

R.I.P Brorsan!
Gick med
23 May 2003
Ort
Mullsjö (Jönköping)
Hoj
NSR:en såld! Nu hojlös!
Miss_Orchidee skrev:
Fast jag har ju inte direkt försökt sälja den, nu "annonserade" jag mest bort den på skoj, säljer inte den förrens jag har kortet för mellan... vill inte stå utan hoj...

@SolitudE -tar du kort?? inget annat än pengar... ja kan klippa till ditt hår lite iof...
Krypkölrningen va inge svår alls nästan, ja tycker vändningen runt sista konan är svårast för hojen är så jädrans tung och stor och klumpig....


Jag klippte mig nyss, tyvärr. :4skrika

Jag tar inte kort. Tyvärr, det blir nog ingen diskning :)

Hoppas krypkörningen blir lätt för mig då, har ju inte den tyngsta hojen precis.. :tummenupp

Hurdan var nya konbanan då?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
philsson skrev:
Då får vi ut och köra lite sen i sommar då.. :tummenupp ska också ta mitt mellankort nu snart.. :gnissla
vart ligger sävsjö? Tänkte ja skulle åka upp till er i Jönköping när jag fått kortet, jag har uppkörning den 30 april så det är bara en vecka kvar!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
SolitudE skrev:
Jag klippte mig nyss, tyvärr. :4skrika

Jag tar inte kort. Tyvärr, det blir nog ingen diskning :)

Hoppas krypkörningen blir lätt för mig då, har ju inte den tyngsta hojen precis.. :tummenupp

Hurdan var nya konbanan då?
Ska du köra upp för 125a så lär du klara det galant! Det är mycket plats att röra sig på med en 125a... speciellt om man har grym svängradie!
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Miss_Orchidee skrev:
vart ligger sävsjö? Tänkte ja skulle åka upp till er i Jönköping när jag fått kortet, jag har uppkörning den 30 april så det är bara en vecka kvar!
Jaa du.. det är inte så långt hit.. du tar dig på mindre än en tank på TZRen... sävsjö ligger ju 6mil från jkpg i söder riktning.. så så mycket uppåt är de inte.. för tillfället har jag inget å köra på.. ingen 125a och inget mellankort.. thats it just nu
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
philsson skrev:
Jaa du.. det är inte så långt hit.. du tar dig på mindre än en tank på TZRen... sävsjö ligger ju 6mil från jkpg i söder riktning.. så så mycket uppåt är de inte.. för tillfället har jag inget å köra på.. ingen 125a och inget mellankort.. thats it just nu
Ush vad hemskt! men du jag vet en brud som har en 125a som hon ev ska sälja, du kanske kan "leasa" den ett tag tills du har kortet... :hihi



Glöm det du får inte köra isönder min... du kan ev få åka bak om det passar herrn :tungan
 

Solid snake

Guest
Miss_Orchidee skrev:
@solid du borde med kolla in annonsdelen och sluta sälja dig öppet i forumet..... :hihi


Förlåt? Det är inte jag som snackar om sex precis hela tiden, så mycket som du snackar om det så kan man ju tro att du aldrig har fått nått..... :7peta

Edit: äckligt stavfel. :mad:
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Solid snake skrev:
Förlåt? Det är inte jag som snackar om sex precis hela tiden, så mycket som du snackar om det så kan man ju tro att du aldrig har fått nått..... :7peta

Edit: äckligt stavfel. :mad:
Jadu, det blir ett mysterie för dig iallafall :tungan



Förlåt om du tog åt dig, verkar som du vaknat på fel sida idag! det va inte meningen!
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Miss_Orchidee skrev:
Ush vad hemskt! men du jag vet en brud som har en 125a som hon ev ska sälja, du kanske kan "leasa" den ett tag tills du har kortet... :hihi



Glöm det du får inte köra isönder min... du kan ev få åka bak om det passar herrn :tungan
haha.. jag sålde just min 125a för att jag inte har råd med 2 hojar.. men men.. nu när du har fått lite överseende med min situation så donerar du såklart din TZR..
Åker gärna bak.. :rolleyes:
 

Solid snake

Guest
Miss_Orchidee skrev:
Jadu, det blir ett mysterie för dig iallafall :tungan



Förlåt om du tog åt dig, verkar som du vaknat på fel sida idag! det va inte meningen!

Jag tog inte åt mig, men går man på mig så får man samma tillbaka.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Solid snake skrev:
Jag tog inte åt mig, men går man på mig så får man samma tillbaka.
ja jag tog inte åt mig alltså, men attityden på ditt inlägg verkade lite sur, så jag bad om ursäkt ifall du tog åt dig helt enkelt.
 

Solid snake

Guest
Miss_Orchidee skrev:
ja jag tog inte åt mig alltså, men attityden på ditt inlägg verkade lite sur, så jag bad om ursäkt ifall du tog åt dig helt enkelt.

Jag är en sur människa, så är det.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Solid snake skrev:
Jag är en sur människa, så är det.
jag vet och du är så söt så :pannkyss

Nu ska blomman sova, hjärncellerna kommer snart motarbeta varandra annars... har bara sovit 5 timmar under 3 dygn... det är inget ja rekomenderar

Godnatt :)
 

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Ort
vimmerby
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
HAHAHA, ingen som ser att ja redan har köpt en hoj? Alltså ni behöver inte tvinga mig att köpa era fula mopeder.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top