stoooffe
lem!deM
Specialutformat Teknikerprogram.
Jo förvisso.#22 skrev:2530676Nu har du la lite fel ändå.
CAD ritar man först upp ritningen i. Sedan använder man en CNC-fräs.
El med högskolebehörighet men ingen svenskaprulle skrev:2530717Förberedande syudier för leektronik ingenjör (el med högskole behörighet.)
Typ.. Det SJUKA är att jag är top 5 i klassen på svenskaLundgren skrev:2530729El med högskolebehörighet men ingen svenska
Skojade bara. Du är mycket bättre än vad du var förr Nu är det sällan man ser stavfel från dig.prulle skrev:2530744Typ.. Det SJUKA är att jag är top 5 i klassen på svenska
Nu e jag iof stresad så de blir inte bättre av de men ändå.
Lundgren skrev:2530495Hur har ni råd med dedära maskinerna när ni fortfarande studerar. En sporthoj är något som jag aldrig kommer få råd med
Va fanPiEn skrev:2530938jag fick min i julklapp höhö sen har jag bara trafikförsäkring på den 768kr/mån
snygga tjejer får vad dom villLundgren skrev:2530945Va fan
Ja det verkar ju inte bättreLoy skrev:2530949snygga tjejer får vad dom vill
PiEn skrev:2530938jag fick min i julklapp höhö sen har jag bara trafikförsäkring på den 768kr/mån
Det är ju det som är det mysiga. Inköpet klarar jag väl kanske av men försäkringen. No way. Sedan så vill man ju ha en någorlunda bil också och då säger allting hej då direktlasse kongo skrev:2530967jävla coolt med en brud som går på gymnasiet och kör sporthoj
själv går man bygg!! jobbar 3dagar i veckan så det ska nog fan bli till en fet hoj när man fyller 18... eller allt verkar gå till försäkring
fan va många från teknik
Lundgren skrev:2530945Va fan
Lundgren skrev:2530978Det är ju det som är det mysiga. Inköpet klarar jag väl kanske av men försäkringen. No way. Sedan så vill man ju ha en någorlunda bil också och då säger allting hej då direkt
stoooffe skrev:2530706Specialutformat Teknikerprogram.
PiEn skrev:2530458joho!! jag går NS natur/samhäll sista året ffs!
Lundgren skrev:2530978Det är ju det som är det mysiga. Inköpet klarar jag väl kanske av men försäkringen. No way. Sedan så vill man ju ha en någorlunda bil också och då säger allting hej då direkt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|