Vilken möbel är du?

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*
Macho Woman skrev:
Också sittkudden Pösig. Det var nästan hemskt hur väl den stämde på mig. IKEA måtte anlitat några riktiga psykologexperter till det här testet!

Sittkudden pösig, då är vi två :tummenupp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bikerbitch skrev:
"Du är TV-stället OBSERVATÖR!"

"TV-stället svingar gärna en bägare tillsammans med sittkudden PÖSIG" Det är du o jag det Macho Woman!

Det roligaste var ju att det mesta stämde!
:tummenupp

Perfekt! Det är ju det jag har sagt!

CrE8eR

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1 -01 V&H, Stålomspunna slangar, Dussault Tail, Miniblinkers + lite annat godis...
;)

fåtöljen BARKABY blev ja..... :crash

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr1000 -01
Du är matbordet NORDEN!

Matbordet NORDEN är en social, mysig, bullrig, matglad och underhållande person. Många personer lutar sig mot NORDEN, och matbordet växer av det. Därför upplevs ofta NORDEN som en klippa i umgängeskretsen. NORDEN tycker om fester och kalas. Matbordet är inte rädd för att ta plats, men det uppskattas inte alltid av alla. I små utrymmen kan det bli konkurrens om uppmärksamheten.
---------------

uj uj...det där stämde ju ganska bra

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
Du är TV-stället OBSERVATÖR!

tack så mycket! :confused:

Tv-stället OBSERVATÖR beskrivs av vännerna som en god lyssnare, vass iakttagare och snabbtänkt person. Ovännerna ser däremot OBSERVATÖR som en vaksam, misstänksam och skvallrig person med visst kontrollbehov. Den här kritiken bekommer dock inte TV-stället särskilt mycket, du vet var du har dina vänner och fiender.

Talesättet lyder: "Ett TV-ställ vet att något har hänt innan det hänt." Vill du få veta det först, prata med ett TV-ställ OBSERVATÖR. :hej

Last edited:

Acrid

600
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kona CC 04
Felix skrev:
Bara jag som är en bokhylla??? :D

Nepp jag är också en ståtlig Billy hehe :D

Edit: Du är bokhyllan BILLY i mörk fanér!

Bokhyllan BILLY är ordningsam och står vid sitt ord. Bokhyllan läser alltid säkhetsföreskrifter och följer med i flygvärdinnornas säkerhetsgenomgång på flyget. Många BILLY-bokhyllor bär cykelhjälm. Men bokhyllan är inte tråkig, tvärtom är hon/han en uppskattad spexare och skojare på familjefester och i privata sammanhang.

Karriär
BILLY är ingen vindflöjel, utan en vinnare i det långa loppet. Vanliga bokhylle-yrken är datatekniker, uppfinnare, läkare, lärare. BILLY bör dock se upp så att hon/han inte blir inställd i ett hörn. Hon/han måste aktivt anstränga sig och vässa armbågarna. Det finns alltid någon som ropar högre.

Relationer
Bokhyllan BILLY passar bra tillsammans med diskstället GRUNDTAL. Hittar du ett diskställ, tveka inte utan gift dig på stubinen. I släkten finns säkert fåtöljen BARKARBY; ni kommer väl överens när ni ses, men ni vet båda att ni inte borde träffas alltför ofta då konflikter ofrånkomligen kommer att uppstå. Sittkudden PÖSIG ska Bokhyllan undvika. Visst, en blixtsnabb förälskelse kan uppstå mellan PÖSIG och BILLY, men redan efter några dagar märker ni att det bara var spänningen ni båda sökte. Det finns risk att förälskelsen övergår i bitterhet och ovänskap.

:rolleyes:

Last edited:

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
tittade i en annan intressant tidning och fann att jag var gynstolen "observatören" :D en dam bidé var väl det enda konkurrerande som jag kunde se. IKEA har aldrig vart min pryl vilket kanske ses på mc valet :tummenupp

Lisa

vem bryr sig?
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
......
Jag blev diskstället GRUNDTAL.........undra om den här klassningen fungerar som pikar också.......får gå och diska och testa en gång till, eller så skiter jag i det. Så upphetsande var ju inte testet :rolleyes:

SpeedAbuser

#69 125STD (-03)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jag är hallspegeln RISKA...men beskrivningen stämmer inte alls in på mig.
Måste ha klickat fel någonstans. :rolleyes:

PutteLiten

Twins have more fun
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TL1000R; Triumph Tiger; XR650R SM; XL1200X
"BARKARBY tycker om livets goda. Hon/han är glad, världsvan, social, individualist och ofta morgontrött."

:tummenupp
På pricken jag... :D

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S