14e, B1 är dom mest prisvärda tycker jag.Slajers skrev:Hade tänkt att köpa en minimoto/pocketbike men vilken är bäst? och mest prisvärd?
också vilka har snabba leveranser?
Tacksam för svar!
svårt att säga, kör själv med Blata, mest för att jag tycker den e snyggare, men den går som fan också_lunka_ skrev:jag tänkte köpa en b1 eller b2,, vilken är mest prisvärd och välgjord??
_lunka_ skrev:jag tänkte köpa en b1 eller b2,, vilken är mest prisvärd och välgjord??
Var inte det innan det blev ett överflöd av alla minimotos? Nu kan man ju köpa helt nya på blocket för 2500 så att tjäna pengar på de längre kan man glömma tror jag.Nirre skrev:Andrahandsvärdet är nog mycket högre på en 14e tror jag. Tjänade 3000kr när jag sålde min. Jag vet iof inte vad folk kränger b2:an för...
Asso är de inte roligare med en pocketbike på 110cc med blinkers och sånt :kockoSlajers skrev:Hade tänkt att köpa en minimoto/pocketbike men vilken är bäst? och mest prisvärd?
också vilka har snabba leveranser?
Tacksam för svar!
kimji skrev:14e för 8-10 åringar? keke.
Mark skrev:ja o många polare har 14e, kostar fan inte nåt. chipspengar...
vill man bara ha lite kul då o då, för man har ofta en riktig hoj, så är de en perfekt leksak.
inga minis går som en stor...
har polarna 14e så är de ju roligast om alla har samma. dom går att trimma så dom går helt ok. inte som en 100cc men vaffan...2.5k ger mkt nöje för pengarna....
Du är nog ute och syklar nu du.CarMan skrev:vist kan man ha kul, men prisvärd är den inte...
& om vi pratar trimning så är det att förstöra penger. varför köpa nått för 3000:- & trimma för 1500:- ?
då har man lagt ut 4500:- & man har en maskin som har 4hK & går att cyckla ifrån.
ska man promt köpa en 14e så ska den vara standard
Ravetrancer skrev:Du är nog ute och syklar nu du.
Om du tycker det inte är prisvärt så får du gärna göra det, men vi andra tycker 14E är prisvärd.
Och varför köpa en 908 för strax under 6000kr, när man får samma för strax under 6000 direkt ur lager med omgående leverans???
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|