Vilken modell?

Donvito

TOKER
Gick med
15 Nov 2009
Hoj
Husaberg fs650e[Såld] Suzuki sv650s -03 [Såld]
Tjenare fick presis en ''minimotard'' av en kompis å undrar hur jag ska få reda på vilken modell det är? finns det speciella kännetecken?

7an

www.v-man-racing.se
Gick med
11 Feb 2005
Hoj
GSX1400 K6´a, RSV Mille -01
blata e ju ett mkt dyrare märke detta e i ca 1500kr klassen. 39 cc tror jag inte 100% säker. det jag söker är reservdelar å trim:)

Eftersom det står Blata på den så är det nog det. 40cc och det är Blatas minsta motor.
Jag säljer Blata och delar till dito, men jag tror inte det finns trim till den motorn... Om du vill så kan jag kolla?

Annars så är det bättre och spara dom pengarna och köpa en beg hoj med starkare motor när du tröttnat på den.

Tror du har ca 3Hk i den modellen, nästa luftkylda modell har 7-8Hk. Dom vattenkylda har mellan 12-15Hk.

/7an

http://www.v-man-racing.se

Donvito

TOKER
Gick med
15 Nov 2009
Hoj
Husaberg fs650e[Såld] Suzuki sv650s -03 [Såld]
Eftersom det står Blata på den så är det nog det. 40cc och det är Blatas minsta motor.
Jag säljer Blata och delar till dito, men jag tror inte det finns trim till den motorn... Om du vill så kan jag kolla?

Annars så är det bättre och spara dom pengarna och köpa en beg hoj med starkare motor när du tröttnat på den.

Tror du har ca 3Hk i den modellen, nästa luftkylda modell har 7-8Hk. Dom vattenkylda har mellan 12-15Hk.

/7an

http://www.v-man-racing.se

okej nej behövs inte trodde tändspolen va sönder men fick igång den till slut ;) ska kolla på en orion 150cc snart så kanske byter upp mig :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Helgen efter midsommar arra...

Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award