FZR1000_2LA
Tekniknörd
En RD500 och en NS400R skulle kunna få plats
Jag håller med, hellre 1299 än V4.En Ducati Panigale 1299. Den utan tvivel snyggaste sporthojen som någonsin tillverkats. Panigale V4 är definitivt en bättre och mer lättkörd hoj på typ alla sätt, och ser man den för sig själv är den helt ok, men sida vid sida med denna skönheten så har den inget att hämta. 1299, någon gång ska du bli min.
View attachment 495685
MZ Skorpion Replica
View attachment 495729
Trevlig. Eller varför inte en MV Agusta?Nya Guzzi Stelvio ser ut att kunna bli en grym göra-allting-hoj för oss som inte vill ha en GS.
Skulle jag ha möjligheten att ha flera hojar så skulle dock en av dem garanterat vara en Mille R.
Jag tror mera på Guzzimotorn, framförallt i den typen av hoj.Trevlig. Eller varför inte en MV Agusta?
View attachment 495732
Jag tycker dock redan att det är lite bökigt att serva KTM'en pga att det inte finns några vettiga verkstäder inom vettigt avstånd så nästa hoj blir nog antingen något som inte är ny nog att ha en massa garanti-tjafs, eller något som har en handlare och verkstad i rimlig närhet.
Japp, jag tar en Nuda jag också, tack.Ooh, kom precis på att jag väldigt gärna vill ha en Husqvarna Nuda.
Är fortfarande lite sur på mig själv för att jag fegade ur när jag var nära att köpa en när de reades ut för kaffepengar.
View attachment 495735
Och så vill jag såklart också ha en Honda CT125.
En RD500 och en NS400R skulle kunna få plats
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |