Att det inte är någon som startat en byggtråd med detta.
En Honda MSX125 som jag kan få lite garagetid med under en vinter.
Så det kan faktiskt bli nästa projekt.
View attachment 495645
Hör av dig när det är dags, jag är också sugen , vi borde kanske hitta varsin rätt ny nere i Italien eller Tyskland och så kör vi upp domMåste väl uppdatera min önskan, eftersom helgens roadtrip lite oväntat uppfyllde den tidigare längtan som fanns.
View attachment 497315
Så nu faller funderingen tillbaka på en annan tanke som gnager mig - att importera en TW200, kan inte helt släppa den.
View attachment 497317
Med stigande ålder så kanske det är den jag ska rikta in mig på istället?Denna såg ju trevlig ut , korsning mellan Yamaha Tricity och TW
View attachment 497319View attachment 497320
Skulle faktiskt vara helt realistiskt för mig, och ett skitkul påhitt - jag är på!Hör av dig när det är dags, jag är också sugen , vi borde kanske hitta varsin rätt ny nere i Italien eller Tyskland och så kör vi upp dom
Såg en MV Agusta F4 på en träff för länge sedan och den har stannat på näthinnan.
View attachment 497322
Jag vill också ha en känner jag...Skulle faktiskt vara helt realistiskt för mig, och ett skitkul påhitt - jag är på!
Den kan ju duga som allmän riktlinje för caféracerbyggen. Cliponstyre, bakåtflyttade fotpinnar, stor bromsskiva, sadel med avtagbar cuts (och plats för kexet) osv. Lite bättre och rättvända däck så är man i hamn. ABS-broms fram - bara en sån sak!Kan inte släppa Jawa 350 Special. Det spelar ingen roll om den känns som en trimmad Dakota och byggkvalitén är som en kinascooter från 2005, jag skulle mest ha den att titta på.
View attachment 497323
Ratade en som var till salu i Luleå, 40' begärt men jag tyckte det var för mycket för en ganska kass hoj egentligen. Fast frän på sitt vis.En Honda CBX 1000 i originalskick vore inte helt fel.
Visserligen är väghållning sisådär, men förfina söndagsturer.
Samma här, måste ha varit någongång ca 2016.Ratade en som var till salu i Luleå, 40' begärt men jag tyckte det var för mycket för en ganska kass hoj egentligen. Fast frän på sitt vis.
Samma här. Har däremot koll på gamla Citroëner och det har hittills varit en plusaffär...Samma här, måste ha varit någongång ca 2016.
Hämtade en annan hoj, och då blev jag tillfrågad om jag inte skulle köpa CBX:en som han hade hade stående.
Det föll på att jag inte hade, och fortfarande inte har koll på modellen, så det är inte "min kopp te".
Farfar sa alltid att om man ska investera tid eller pengar i någonting - då ska man begripa det.
Så jag därför håller jag inte på med aktier, religon eller kvinnor heller...
Den är riktigt snygg! Men en hoj som kallas "Racer Special" och som har 27 hästar?Kan inte släppa Jawa 350 Special. Det spelar ingen roll om den känns som en trimmad Dakota och byggkvalitén är som en kinascooter från 2005, jag skulle mest ha den att titta på.
View attachment 497323
bosse-l fixar turbo, no problem.Den är riktigt snygg! Men en hoj som kallas "Racer Special" och som har 27 hästar?
27 hk, det är bara för klent.
Kvinnor och Citroäner är väl lika? Obegripliga!Samma här. Har däremot koll på gamla Citroëner och det har hittills varit en plusaffär...
Samma här. Har däremot koll på gamla Citroëner och det har hittills varit en plusaffär...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |