Marcin_go
Ny medlem
Hehehe, måste ju bara svara på detta. Ni som sitter med Apple och skriver skit om saker ni inte får att funka med den måste ju vara totalt okunniga. Att ni ens klarar av att skriva ett inlägg här på SH är förundransvärt då det är mer kompliverat än en iPhone tex.
Se nu inlägget som lite ironi, det gav mig ett gott skratt att läsa det quotade inlägget bara
Är själv på jakt efter en puck till min iphone och Harrys LT. Fick lite tips om bra märken på falken men har glömt namnen på dom redan. Själv tänkte jag satsa på en trådad puck och ingen blåtand. Vad finns det för märken etc. Nån sm har en själv som kan rekommendera en åt mig?
Med vänlig hälsning, Rejvis
Jag får hålla med om att det är väldigt frustrerande att man inte kan para ihop bluetooth grejer med iPhone och iPrylar men kan dessvärre inte bortse från faktumet att alla iProdukter funkar alltid utan klydd, ivf för mig. Kollar man folk som har Nokia och andra så får de lämna in sina telefoner på service stup i kvarten för att de buggar ur och bara allmänt slutar fungera.
Är och troligen förblir iAnhängare ett tag till och får väl pröjsa extra för en laptimer i väntan på att iApple låser upp blåtanden!
Så vilken puck ska man ha för en rimlig peng? Till PC då.