Vilken RoadRunner mötte du först?

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
n'Lasse "lurade" hit mig

Rörken hade jag varit till innan, men det var n'Lasse som envisades om att jag skulle skaffa mig ett nick på SH.com och fast blev man. Ja, det var väl bara rätt åt mig, jag hade ju sett till att n'Lasse fastnat för hoj så det blev 1-1 i beroende! URRjocke försökte jag värva till MC kollektivet redan 1996 när jag skulle ta kort själv men han var då inte redo för denna aktivitet. Vissa måste fylla 30 innan vi blir desperata, jag själv inräknat! Penguin var den som jag träffade först från forumet då han visade oss runt på småvägar kring Enköping, Krypto och Affe R1 var med då och några till härifrån. Alla var himla trevliga och jag hoppades få se mer av er!

/Simba

U-A Loranga

Läskeblask
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
JoS skrev:
Den första var Lemon. Han presenterade mig sedan för U-A Loranga och Dino när jag gästade Rörken.

Sedan fortsatte det... Se hur det blev! :rock

Men då var vi ju inga URR utan Uppsala sektionen på PMC forumet :p
Lemon hette ju Cagiva-mito på den tiden :tummenupp

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
U-A Loranga skrev:
Men då var vi ju inga URR utan Uppsala sektionen på PMC forumet :p
Mycket riktigt, men jag lärde ju inte "känna om" dig när vi blev URR eller? Du var/är ju samma Loranga före och efter URR's födelse... :rolleyes: Nu har du lagt till U-A i nicket iofs.

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
jOS skrev tidigare i detta inlägg om att ni träffaders på pumpen efter en blöt kväll? Är detta lämpligt med tanke på debatten om alkohol? Jag menar, är det bättre att köra dagen efter än att köra med alkohol i blodet?

beelsebub

Frutti Di Carne
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Cagiva Raptor
millan skrev:
Det var det nog många av oss som
inte fick köra den dagen, just därför cyklade jag dit :p

Jag tycker att DU var duktig som tog ditt förnuft tillfånga! Att inte köra påverkad. Heder åt dig! By the way, vem är du? du verkar vara en snygging du! :hej

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
beelsebub skrev:
Jag menar, är det bättre att köra dagen efter än att köra med alkohol i blodet?

Inget av dem är några bra alternativ, tycker JAG. Sen vad du eller de gör/gjorde, det får ju stå för dig/er

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Jo du beelsebub, det var så att hela URR-sektionen var direkt apraka vid pumpen när vi träffade ReDan. Straxt efteråt blev vi allihopa körda till Ackis där vi blev inlagda för avgiftning och magpumpning. Den som vann alkoholtävlingen hade 4.0 i promille. Vad fan tror du?! :mad:

Vi träffades vid pumpen på söndagskvällen. Vi mådde tjyvens, men inte fan var vi fulla!

Du får mycket väl prata alkohol med mig, men blanda inte in motorcykeln i samma samtal :fakta Undvik skenförsäkring oxo!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...