OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Det finns ingenting som får ut mig på en kall, hal, blöt, saltig och äcklig februaridag för att åka hoj! Men de där två har ju inte förstått att det är tråkigt att åka hoj när det är kallt, det vet jag sen förut.
GSXR1100R skrev:Inspirerad av dessa bilder så åker jag ut på premiärturen idag kl 13.00, några plusgrader och halvtorrt ute idag får väl duga
Tyst i klassen jag kunde inte låta bli.Otee skrev:Smitter hem tidigare idag ändå.
Tyckte jag hörde något om jag måste till kontoret
OLJEKYLD GSXR skrev:Det finns ingenting som får ut mig på en kall, hal, blöt, saltig och äcklig februaridag för att åka hoj! Men de där två har ju inte förstått att det är tråkigt att åka hoj när det är kallt, det vet jag sen förut.
Tom skrev:Du har aldrig tänkt på att det kanske är du som har en annan uppfattning om vad som är kallt än oss vanliga dödliga ?
Otee skrev:Smitter hem tidigare idag ändå.
Tyckte jag hörde något om jag måste till kontoret
OLJEKYLD GSXR skrev:Det finns ingenting som får ut mig på en kall, hal, blöt, saltig och äcklig februaridag för att åka hoj! Men de där två har ju inte förstått att det är tråkigt att åka hoj när det är kallt, det vet jag sen förut.
Poesi mannenGSX1100FRAD skrev:Jag har bestämt för mig att du och jag har varit ute med dina GSXR1100 vid ungefär den här tiden häromåret.
Det var förövrigt djävligt härligt att höra yoshimurat vid drygt 11000 varv i söderledstunneln... Tänk att en moppemotor på bara 750cc kan låta så gött!
Hoppas på väder under helgen så blir det fler turer
GSX1100FRAD skrev:Jag har bestämt för mig att du och jag har varit ute med dina GSXR1100 vid ungefär den här tiden häromåret.
Det var förövrigt djävligt härligt att höra yoshimurat vid drygt 11000 varv i söderledstunneln... Tänk att en moppemotor på bara 750cc kan låta så gött!
Hoppas på väder under helgen så blir det fler turer
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |