Låter helt klart intressant.FUBAR skrev:Polaren ska sälja sin zxr750 -94, tror han vill ha 27k för den.
Doable skrev:Är din strypt på pappret?
Hemma pulat men jag håller på o lackar så den ser bra ut!Doable skrev:Men kåpan är fixad eller? Är det proffslackering eller hemmapulning? Vad hade du tänkt dig för pris? Du har inga bilder på den?
Doable skrev:Hejsan!
Ska köpa ny hoj, problemet är att jag inte riktigt bestämt mig för nån speciell än. Det är här ni kommer in i bilden! Har en tänkt budget på max 30 000. Har kollat lite på de tidiga ZX9R (94-97), ZXR750 (91-) och motarder av olika slag. Vet att många kommer rekommendera CBR 600, men då får den vara speciell för jag tycker inte den är nåt vidare snygg orginal. iaf inte de före -97.
Så så, in med köptips, för jag är handlasugen och kan absolut inte vänta till våren.
Den e bucklad i dämparen me juRasorblade skrev:Kolla min annons!
Pröjsar 3400:- helförsäkrad!!
jasså.. Har ny dämpare!!Lindén skrev:Den e bucklad i dämparen me ju
aha...= rund o finRasorblade skrev:jasså.. Har ny dämpare!!
Lindén skrev:aha...= rund o fin
Min fick åka gräs den med dämparn uppåt tag gode gud det var en vänster det gick åt helvete i!
det blir ej av här.don_tomazo skrev:Äh folk är så jävla snåla. Sålde iväg min zx6a för 25
NeppDoable skrev:Alltså, summa sumarium:
Fireblade, zxr750 och zx6r är prisvärda sporthojar under 30-strecket.
Har ni inga andra förslag? I och med att jag även lider av beslutsångest, vill jag ju att det ska bli lite mer sport. Nån mer vettig båge måste det väl ändå finnas?
Lindén skrev:Nepp
ZX6 is da shit!
stinsen skrev:
Gammelgixxer-90
1300:- helföräkring/år
Har jobbat ihop 30 nu, nästa sommar blir det antagligen att man byter upp sig igen...the lost boy skrev:skramla ihop 10 till så får du min retta..
Har börjat kika lite på de oxå, verkar ju inte vara helt felMatski2k skrev:Yzf 750r är väl också inom den prisklassen?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|