Vilken StarWars-episod är bäst?

låDan

nybörjare
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Tollered
Hoj
1100rw-93 "kamphoj"-inlöst Husa FS650-såld :(
korvgubbe skrev:
Inte tilläts? Problemet var väl snarareatt den inte fanns då. F.ö. tycker jag de gjort ett rätt bra jobb med "special edition"-versionerna av 4-6:an.. Tcyker extramaterialet funkar. Jag lär nog investera i Boxen..

ja mena inte att tekniken va förbjuden om du tolkade det så,utan att den inte tilläts för att den inte fanns :confused:
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
t-rex skrev:
Kroppen antar jag. Han var på Sci-fimässan i gbg i vintras. Han såg gammal ut... 150 spänn för en autograf tror jag det var. Såååå hardcorefan var inte jag.

Jo, han var kroppen! *pekar på förra inlägget*

150 spänn för en autograf?? från en gubbe som man aldrig sett? Gå in på IMDB och kika på hans karriär så upptäcker du att den inte direkt är nedlusad med huvudroller... Förutom Darth då där han varken syns utan dräkt eller hörs.. Fast man kanske kan kalla kroppspråk för ett uttryckssätt..!?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
låDan skrev:
ja mena inte att tekniken va förbjuden om du tolkade det så,utan att den inte tilläts för att den inte fanns :confused:

Ah oki.. tolkade det lite som att den just inte tilläts av typ konstnärliga skäl elelr något..

Personligen tycker jag de nya filmerna är en besvikelse för att det blivit för mycket däremot tycker jag Special Edition-versionerna är bättre än orginalen.. Som Scenerna i Molnstaden där en del av alla vita wäggar ersats med "fönster"..
 

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Piteå
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
Lite OT

ni kan ladda ner triologin (swe) från mig på SH DC hubb 4, 5, 6 och bonus skivan. Men lite grov räkning ca:4 gig / film + bonus filmem runt 15 gig :tummenupp :tummenupp :tummenupp dom går att ladda separat :tummenupp :tummenupp
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
korvgubbe skrev:
Jo, han var kroppen! *pekar på förra inlägget*

150 spänn för en autograf?? från en gubbe som man aldrig sett? Gå in på IMDB och kika på hans karriär så upptäcker du att den inte direkt är nedlusad med huvudroller... Förutom Darth då där han varken syns utan dräkt eller hörs.. Fast man kanske kan kalla kroppspråk för ett uttryckssätt..!?

Hörde ihop med 2 timmars kö med. De hade iofs fått ihop en rätt kul gäng skådisar, Gimli, pinhead, dart vader och nån mer. Alla sålde autografer för 150 spänn.

Angående hans karriär... Nja, det är väl en gammal kroppsbyggare vi snackar om. Ingen stor hamlettolkare direkt. Men historiens största rymdskurk smäller ju högt nog!
 

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Ort
HockeyTown i E-län
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
t-rex skrev:
De hade iofs fått ihop en rätt kul gäng skådisar, Gimli, pinhead, dart vader och nån mer. Alla sålde autografer för 150 spänn.

Det spelar ingen roll hur "kul" en skådis (eller någon annan kändis) är. Man tar INTE betalt för autografer. :fatta! De ska vara glada om folk vill ha den. :fakta
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Flagga skrev:
Det spelar ingen roll hur "kul" en skådis (eller någon annan kändis) är. Man tar INTE betalt för autografer. :fatta! De ska vara glada om folk vill ha den. :fakta


Tro mig, de gick som smör. Jag nöjde mig med att ta ett kort på nån laserpistol som de använde i öppningsscenen på 4an.
 

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Täby
Hoj
Borta
The Empire Strikes Back, helt klart tror jag sett den lätt 50ggr (hoppas jag inte blir ansedd som SH:s Sci.Fi nörd nu, det finns faktiskt en anledning till att jag sett den 50ggr... :rolleyes: )
Följt av Star Wars och Return of the Jedi.

Dom nya borde inte få heta starwars. Nått crappigt efter apande, usch
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Njae, jag måste nog se fyran och femman igen för att kunna vara helt säker. Vill inte ju inte skriva under på några osanningar. Ljuger gör jag bara när jag talar med tjejer.
 

motorboy

Hojlös
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Göteborg/Lunden
Hoj
Honda CBR 954 RR -02 *såld*
hållundan skrev:

Klubbat!

Den är ju nyckeln till hela filmserien, när Darth talar om för Luke "I am your father". Det är bästa scenen i hela serien, den framkallar rysningar.


fan va skönt det är att vara en äkta nörd. Och så undrar man varför man är singel... :)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top