Vilken vårdcentral tillhör jag?

Öppna telefonkatalogen, leta på vårdcentral, ring den som är geografikst närmast adressen du är mantalsskriven på. Är det fel kommer de att upplysa dig om vilken vårdcentral som är din.

Har du ingen telefonkatalog funkar givetvis eniro.se lika bra.

Dock, jag trodde att det fanns läkare med på internationelle rymdstationen? :va

Öppna telefonkatalogen, leta på vårdcentral, ring den som är geografikst närmast adressen du är mantalsskriven på. Är det fel kommer de att upplysa dig om vilken vårdcentral som är din.

Öppna telefonkatalogen? :va

Menar du att folk som använder internet fortfarande har en jättepappersklump hemma och letar nummer i den? :va

Tackar för svar.

Läkaren här på ISS är ryss, heter Igor och luktar vodka. Jag litar inte riktigt på honom. :gnissla:

Fan, lever du?:va Eller ja, behöver du nu en doktor så kanske man ska säga än så länge:gnissla

Man får lista sig vart man vill. Besök/ring den du vill vara listad på och säg att du vill bli listad där, då betalar man 100 kr istället för 200kr. Från det attdu anmäler om aktiv listning tar det ett dygn innan det "aktiveras".
Man kan lista om sig hur många gånger man vill, man får även välja privata vårdcentraler.

Infördes i september.

Nu går jag av mitt skift, hej då vårdcentral vi :hej på måndag

Last edited:
Öppna telefonkatalogen? :va

Menar du att folk som använder internet fortfarande har en jättepappersklump hemma och letar nummer i den? :va

Mjaa, jag helgarderade ju faktiskt med eniro.se-alternativet.

Å andra sidan finns det faktiskt fortfarande folk som har en riktig papperstelefonkatalog hemma.
Jag till exempel. Fast jag är en bit över 30 och närmar mig således pension... :gnissla

Du går in på vardguiden.se och loggar in med ditt bank-id har jag för mig....

Fan, lever du?:va Eller ja, behöver du nu en doktor så kanske man ska säga än så länge:gnissla

Jo då, än så länge i alla fall.

Hade för mig att du hade frågat det här någon gång förut. Men en snabb googling visade att det då var vart man kan göra ett pricktest som du ville veta.

http://www.sporthoj.com/forum/archive/index.php/t-182401.html

JAg vill veta många saker jag.

Man får lista sig vart man vill. Besök/ring den du vill vara listad på och säg att du vill bli listad där, då betalar man 100 kr istället för 200kr. Från det attdu anmäler om aktiv listning tar det ett dygn innan det "aktiveras".
Man kan lista om sig hur många gånger man vill, man får även välja privata vårdcentraler.

Infördes i september.

Nu går jag av mitt skift, hej då vårdcentral vi :hej på måndag

Då blir det vårdcentral nästa vecka nångång då. Och lista mig där med så jag får billigt :banana Tack för svar.

gubben i månen då?

Gubben i månen luktar fransk ost.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back