Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Jämn eller ojämn vecka?
Och alternativet Fredag finns ej med för att AW ska ligga på Onsdag.
Så de så!
Och alternativet Fredag finns ej med för att AW ska ligga på Onsdag.
Så de så!
Jezqio skrev:Jämn vecka, alt. varje vecka så att Jezqio kan vara med varannan gång iaf
Kamikaze kid skrev:Missade du Pollen?
Kongo skrev:Tycker iaf att det ska vara på en fredag jag...
Jag håller med dig ReDan.ReDan skrev:Jämn eller ojämn spelar ingen roll!
Venomous skrev:Säg då att någon under hösten, då aw onsdagar är ojämna veckor, samlar en lista och guidar till krogen 1:a fredagen, 1:a jämna veckan i månaden. Alså, dvs på våren blir det då till att häva öl 17/2, 17/3, långfredagen och 12/5... jag tänker bara på mitt bästa...
Venomous skrev:Är det bara jag som uppmärksammat att du faktiskt bytt vecka!!! Det tackar jag för, seriöst! Då trodde jag nämligen att jag skulle kunna ha kommit oftare Om fler vill leva i tron så predikar jag för att vi ger dem som är beroende av jämna veckor chansen efter årsskiftet... Åsså ojämna på hösten igen.
jag tänker bara på mitt bästa...
Jag menar att jag uppskattar ditt arrangemang kring aw fastän jag själv varit förhindrad att komma .Kamikaze kid skrev:Eftersom diskutionen uppkommit så satte jag upp denna poll för att folk skulle kunna yttra sig.
Och för det tidigare alltid varit jämn vecka så bytte jag till det igen eftersom det påpekades om det.
Om du ska predika för någonting så välj en rak ton i inlägget, utan att byta mellan Ironi och fakta så man förstår vad du menar!
Kamikaze kid skrev:Eftersom diskutionen uppkommit så satte jag upp denna poll för att folk skulle kunna yttra sig.
Och för det tidigare alltid varit jämn vecka så bytte jag till det igen eftersom det påpekades om det.
Om du ska predika för någonting så välj en rak ton i inlägget, utan att byta mellan Ironi och fakta så man förstår vad du menar!
Deadmetal skrev:Det har väl varit udda veckor förra omgången av AW?
Du började med jämna veckor denna vändan.
Nu blev det udda veckor igen.
Venomous skrev:Jag menar att jag uppskattar ditt arrangemang kring aw fastän jag själv varit förhindrad att komma .
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |