Vilken vecka skall AW vara på?

Vilken Vecka skall After Worken vara

• Antal röstningar
    0

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Onsdagar är ok, men torsdagar är också ett bra alternativ. Om någon är intresserad förstås.

Som Lotta sa: -Då e de lättare att dricka öl för då e det bara en dags slit kvar innan det är helg. Och det kan man ju stå ut med.

Å jäklars vad folk de e ute på torsdagar, eller hur Niqlaz?

Jämna eller ojämna kvittar för min del.

Venomous

Jungfru
Gick med
27 Aug 2004
Hoj
eldvigg
Är det bara jag som uppmärksammat att du faktiskt bytt vecka!!! Det tackar jag för, seriöst! Då trodde jag nämligen att jag skulle kunna ha kommit oftare :rolleyes: Om fler vill leva i tron så predikar jag för att vi ger dem som är beroende av jämna veckor chansen efter årsskiftet... Åsså ojämna på hösten igen.
Nu har jag kommit riktigt i gång och hakar på fredagsträsket: Säg då att någon under hösten, då aw onsdagar är ojämna veckor, samlar en lista och guidar till krogen 1:a fredagen, 1:a jämna veckan i månaden. Alså, dvs på våren blir det då till att häva öl 17/2, 17/3, långfredagen och 12/5... :hihi jag tänker bara på mitt bästa...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Venomous skrev:
Säg då att någon under hösten, då aw onsdagar är ojämna veckor, samlar en lista och guidar till krogen 1:a fredagen, 1:a jämna veckan i månaden. Alså, dvs på våren blir det då till att häva öl 17/2, 17/3, långfredagen och 12/5... :hihi jag tänker bara på mitt bästa...

Då tycker jag att du få bli "någon"...du verkar ju ha koll på det där :)

Deadmetal

NU i ett rött hus på landet :)
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Nu 4 hjul och ett styre..
Spelar ingen roll vilken vecka det blir, bara det är ojämn :)

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Venomous skrev:
Är det bara jag som uppmärksammat att du faktiskt bytt vecka!!! Det tackar jag för, seriöst! Då trodde jag nämligen att jag skulle kunna ha kommit oftare :rolleyes: Om fler vill leva i tron så predikar jag för att vi ger dem som är beroende av jämna veckor chansen efter årsskiftet... Åsså ojämna på hösten igen.

jag tänker bara på mitt bästa...

Eftersom diskutionen uppkommit så satte jag upp denna poll för att folk skulle kunna yttra sig.
Och för det tidigare alltid varit jämn vecka så bytte jag till det igen eftersom det påpekades om det.

Om du ska predika för någonting så välj en rak ton i inlägget, utan att byta mellan Ironi och fakta så man förstår vad du menar! :7peta

Venomous

Jungfru
Gick med
27 Aug 2004
Hoj
eldvigg
Kamikaze kid skrev:
Eftersom diskutionen uppkommit så satte jag upp denna poll för att folk skulle kunna yttra sig.
Och för det tidigare alltid varit jämn vecka så bytte jag till det igen eftersom det påpekades om det.

Om du ska predika för någonting så välj en rak ton i inlägget, utan att byta mellan Ironi och fakta så man förstår vad du menar! :7peta
Jag menar att jag uppskattar :pussa ditt arrangemang kring aw fastän jag själv varit förhindrad att komma .

Deadmetal

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Kamikaze kid skrev:

Det har väl varit udda veckor förra omgången av AW? :va
Du började med jämna veckor denna vändan.
Nu blev det udda veckor igen.

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Deadmetal skrev:
Det har väl varit udda veckor förra omgången av AW? :va
Du började med jämna veckor denna vändan.
Nu blev det udda veckor igen.

Exakt.
Jag började med jämna efter påtryckningar från nån som i allafall inte dök upp.
Och så kom det påståenden om att det minsann skulle vara på ojämna så då ändrade jag till det!

Och då är det tjabbel om det.

Så då blev det en poll!

Nu är ju utfallet av pollen 33,33% på varje alternativ :rolleyes:

Venomous skrev:
Jag menar att jag uppskattar :pussa ditt arrangemang kring aw fastän jag själv varit förhindrad att komma .

Jaha!

Deadmetal

Gick med
18 Sep 2003
Hoj
Har man synpunkter på vilken vecka det ska vara, så får man ju dyka upp oxå :gnissla

Jaja, då får vi se hur det blir i fortsättningen, men det passar Anna och mig bättre på udda veckor. :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...