vilken vinner

Vilken vinner

• Antal röstningar
    0

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Hur går det ens att kolla på skiten, alias South Park? :mad

Först Simpsons, strax därefter Family Guy. Men eftersom jag har kollat om alla dessa säsonger på löpande band hela tiden så ligger jag helst i sängen och kollar på My Name Is Earl- sjukt klockrent program! :fakta

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Bara för nyfikenhetens skull, säg några exempel som är bättre

Kollar nästan aldrig på tv och när jag väl zappar någon gång så blir det xbox eller film eller något istället, men är det simpsons eller family guy, då kan man låta det vara på :)

Tja. Jag kollar enormt lite på TV och nästan aldrig på serier. Det händer väl ibland att jag kollar på Scrubs eller House men det är nog dom enda.
Discovery Channel var roligt förut men efter ett tag så är ju allt som går där repriser eller upprepningar av samma tema.

Filmer regerar.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
South Park alla gånger. Det är kvalitets-tv det. Familiguy har jag aldrig gillat och simpsons börjar bli lite uttjatat.

Tycker samma lika. Fast jag gillar Family Guy. Speciellt avsnittet när de härmar hela Starwars ep1, classic. :)

Simpsons är gammalt och trött. :trött

Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
mjaa, en fråga av vikt, men inte ställd med orden vägda på våg, för om man som jag har en flickvän som dock inte bor i samma stad som jag, blir det inte riktigt heller ett svar som passar in på din fråga. och se det som en svag länk i hela kedjan som måste rättas till.

så om du kan rekapitulera och omformulera din fråga med mindre chans till spekulationer, så kan mer precisa svar ges och därmed en garanti på vad folk EGENTLIGEN skulle vilja göra av de möjligheter som ges. och har vi mer precisa svar liksom fler av de svaren, kan en grund för statistik åstadkommas och på så sätt kanske vi kan närma oss tex en hjälmfabrikant som på sikt kan göra livet lite bättre och fördelaktigare för oss hojåkare.

:näsblod

marcus_136

Rockstar
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Kawasaki 636 -03, Honda CBR 1000RR -06
Okej, smaken är som baken. Men du kan väl omöjligt mena att American Dad är bättre än Simpsons? :va

Tyckte inte det i början men ju mer man tittar på det desto sjukare blir det...
Kan ju också vara för att man tröttnat på simpsons efter 20 säsonger.

Har ni inte hört?

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
ST3R
Family guy lätt !
Peter Griffin är min husgud .....

Meg: I just want to kill myself I'm gonna go upstairs and eat a whole bowl of peanuts.
(Lois and Peter stare in silence)
Meg: I'm allergic to peanuts.
(Peter and Lois keep staring)
Meg: You dont know anything about me. (runs upstairs)
Peter: Who was that guy?

:D

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Hoj
SR172
Family guy lätt !
Peter Griffin är min husgud .....

Meg: I just want to kill myself I'm gonna go upstairs and eat a whole bowl of peanuts.
(Lois and Peter stare in silence)
Meg: I'm allergic to peanuts.
(Peter and Lois keep staring)
Meg: You dont know anything about me. (runs upstairs)
Peter: Who was that guy?

:D

Måste säga att bland det skönaste är verkligen när Peter talar om att du absolut inte får gå till "The Beyond Section"- så ser man Peter kliver in med matvaruvagnen och snurrar runt i rymden och därefter kommer till en hylla i matbutiken "Ahh there it is"! :D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va South Park, Simpson, Family guy är ju iallafall nå man inte tittar på. Bättre finns om man ändå ska kolla på tv:n

:) Så eftersom de bara finns 4:a alternativ så väljer jag de fjärde då :) :tuttar

Lisenfisen

Vart tar det vita vägen då snön smälter?
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
det kommer
Family guy med underbart sällskap av min underbara påg.

Meg: Hi dad!
Peter: :machinegu

Är det bara jag eller har inte avsnittet blivit grymmare och blodigare?:yoparty :död :sissy
Jag klagar absolut inte....skadeglädje är den enda sanna glädjen....
Men något som är underbart med family guy är utfyllnads bitarna.
Min favorit är när peter trillar och slår knät och ligger och kvider på trottoaren!:bow :2cool

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
mjaa, en fråga av vikt, men inte ställd med orden vägda på våg, för om man som jag har en flickvän som dock inte bor i samma stad som jag, blir det inte riktigt heller ett svar som passar in på din fråga. och se det som en svag länk i hela kedjan som måste rättas till.

så om du kan rekapitulera och omformulera din fråga med mindre chans till spekulationer, så kan mer precisa svar ges och därmed en garanti på vad folk EGENTLIGEN skulle vilja göra av de möjligheter som ges. och har vi mer precisa svar liksom fler av de svaren, kan en grund för statistik åstadkommas och på så sätt kanske vi kan närma oss tex en hjälmfabrikant som på sikt kan göra livet lite bättre och fördelaktigare för oss hojåkare.

:näsblod

Blir du aldrig less på dig själv? :huvet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras