Bara för nyfikenhetens skull, säg några exempel som är bättre
Bara för nyfikenhetens skull, säg några exempel som är bättre
Kollar nästan aldrig på tv och när jag väl zappar någon gång så blir det xbox eller film eller något istället, men är det simpsons eller family guy, då kan man låta det vara på
South Park alla gånger. Det är kvalitets-tv det. Familiguy har jag aldrig gillat och simpsons börjar bli lite uttjatat.
Okej, smaken är som baken. Men du kan väl omöjligt mena att American Dad är bättre än Simpsons?
Har ni inte hört?
Family guy lätt !
Peter Griffin är min husgud .....
Meg: I just want to kill myself I'm gonna go upstairs and eat a whole bowl of peanuts.
(Lois and Peter stare in silence)
Meg: I'm allergic to peanuts.
(Peter and Lois keep staring)
Meg: You dont know anything about me. (runs upstairs)
Peter: Who was that guy?
South Park alla gånger. Det är kvalitets-tv det. Familiguy har jag aldrig gillat och simpsons börjar bli lite uttjatat.
mjaa, en fråga av vikt, men inte ställd med orden vägda på våg, för om man som jag har en flickvän som dock inte bor i samma stad som jag, blir det inte riktigt heller ett svar som passar in på din fråga. och se det som en svag länk i hela kedjan som måste rättas till.
så om du kan rekapitulera och omformulera din fråga med mindre chans till spekulationer, så kan mer precisa svar ges och därmed en garanti på vad folk EGENTLIGEN skulle vilja göra av de möjligheter som ges. och har vi mer precisa svar liksom fler av de svaren, kan en grund för statistik åstadkommas och på så sätt kanske vi kan närma oss tex en hjälmfabrikant som på sikt kan göra livet lite bättre och fördelaktigare för oss hojåkare.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|