Vilket är de billigaste kontantkortet? Ringa/sms

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Är det vodafone just nu eller? Orkar inte med att telia snor pengar av mig :mad:

Ibland har jag runt 40kr, sen skickar jag ett sms och ringer ett samtal på 1min, efter en dag har jag 23kr, weii. Så har de varit hela tiden, skittelia.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Skaffa dig ett vanligt abonnemang, orka betala massa extra för att man inte kan hålla i stålarna..

Men om du nu måste så sprang jag på detta www.abonnemang.nu vet inte vad det är dock för jag gick inte in.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Hultan skrev:
2208590 Skaffa dig ett vanligt abonnemang, orka betala massa extra för att man inte kan hålla i stålarna..

Men om du nu måste så sprang jag på detta www.abonnemang.nu vet inte vad det är dock för jag gick inte in.

Tack för den, funderar på kontantkort Tango mini, någon som har erfarenhet av dem?

Mrs. Laphroaig

Guest
Jag har Comviq kontant knockout.
Skickar sms för 0.69, en öppningsavgift på 0.40/samtal. Vet i sjutton vad jag ringer för...

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Mrs. Laphroaig skrev:
2208654 Jag har Comviq kontant knockout.
Skickar sms för 0.69, en öppningsavgift på 0.40/samtal. Vet i sjutton vad jag ringer för...

För dålig teckning med comviq här nere.

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Pr0bz skrev:
2208572 Är det vodafone just nu eller? Orkar inte med att telia snor pengar av mig :mad:

Ibland har jag runt 40kr, sen skickar jag ett sms och ringer ett samtal på 1min, efter en dag har jag 23kr, weii. Så har de varit hela tiden, skittelia.

Halebop sen lurar du dina polare att skaffa det oxå, då blir det kalasbilligt, använder sig av teliasnät = Täckning nästan överallt.
För mig har det varit helt problemfritt!

David Lundin

Hade Jehu levat idag hade han kört hoj!
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
VFR 750 -95
Pr0bz skrev:
2208648 Tack för den, funderar på kontantkort Tango mini, någon som har erfarenhet av dem?
Lillsyrran kör med det och jag har inte hört annat än att det skulle fungera bra. Lite strul i början innan det fungerade om jag minns rätt men sen har det varit bra.

USID

Snön är död! Fast nu lever den igen!
Gick med
11 Feb 2006
Hoj
Turistbuss för grus.
lappmögel skrev:
2209392 Halebop sen lurar du dina polare att skaffa det oxå, då blir det kalasbilligt, använder sig av teliasnät = Täckning nästan överallt.
För mig har det varit helt problemfritt!

Håller med, halebop funkar stabilt :)
Vissa månader kommer jag inte ens upp i minimiförbrukningen på 49:- Med Felia låg jag på dryga hundringen/månad

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
USID skrev:
2209420 Håller med, halebop funkar stabilt :)
Vissa månader kommer jag inte ens upp i minimiförbrukningen på 49:- Med Felia låg jag på dryga hundringen/månad

kan inte göra annat än att instämma, dessutom får man gratis sms i 30dagar om man fyller på med mer än 300kr på samma dag. vilket är förbannat gött. :tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy