NoPinky skrev:Någonting måste man ju syssla med, nu när det inte går att köra hoj.
Har snart 4 lvl 60 gubbar...hoppas jag kan sluta snart
NoPinky skrev:Någonting måste man ju syssla med, nu när det inte går att köra hoj.
Eeh... Var det inte Super Mario World som kom till SNES? Super Mario Land hette väl första Mario till Game Boy?ultimate_TF skrev:10)Super Mario Land (Snes)
Esquire skrev:Eeh... Var det inte Super Mario World som kom till SNES? Super Mario Land hette väl första Mario till Game Boy?
Jo men jag sitter ungefär från det jag kommer hem tills jag somnar, med paus för att äta och mata katten.NoPinky skrev:Någonting måste man ju syssla med, nu när det inte går att köra hoj.
honkiie skrev:Jo men jag sitter ungefär från det jag kommer hem tills jag somnar, med paus för att äta och mata katten.
Jaa! Bubble bubble!! Och när vi ändå är inne på C64 så var mina favoriter Nebulus, Giana Sisters ( MYCKET bättre än super mario) och Rick dangerus när jag var liten. Det var grejer det!timm skrev:App app app!!
Jag glömde ju i mitt förra inlägg hur mycket jag älskade att spela Bubble Bobble tillsammans med min polare på den gamla C=64an. De' va grejor de'...för siså där 17år sen.
Giana sisters var bra men det är ju en kopia av supermario så självklart är ju supermario bättre. Jag minns ett disneyspel till c64 där man var kalle anka och kunde ta jobb som att sortera leksaker och sånt och så fick man lön och byggde en lekpark. Svinkul tyckte jag det var.Juice skrev:Jaa! Bubble bubble!! Och när vi ändå är inne på C64 så var mina favoriter Nebulus, Giana Sisters ( MYCKET bättre än super mario) och Rick dangerus när jag var liten. Det var grejer det!
Annars vill jag nog säga att äventyrspelet Little big adventure är bäst.
CS tappade sin charm när M4:an inte längre hade kikarsikte.stoooffe skrev:
imaster skrev:Silent Hill på PS. Läskigt så det smäller om det, har aldrig varit så skrämd framför en TV som då.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|