Har sett mer än en blekfet norrlänning bli röd som en tomat innan fredag lunch, med följden att de är väl påklädda resten av helgen samt att de tvingas sova i ett isvattenfyllt badkar...
Haha, än är den siste idioten inte född!
Har sett mer än en blekfet norrlänning bli röd som en tomat innan fredag lunch, med följden att de är väl påklädda resten av helgen samt att de tvingas sova i ett isvattenfyllt badkar...
Tips/bra och veta om denna bana önskas.
Om ni bor inne i Jerez kan ni vilja ge er ut på stan på lördag kväll. Folkfest är bara förnamnet och huvudgatan stängs av för improviserade wheelie och burnout-tävlingar, ivrigt påhejade av den lokala polisen.
När o hur åker ni ??
Tycker det verkar bra vid sektionerna G C H och så verkar det som man kan gå fritt vid de "naturliga "Läktarna
Jag tänker också åka från Umeå, men än så länge verkar det som jag får åka själv....
det där sista du skrev om att stanna hemma kan du ju glömma Vill de se.racet och alla träningar då ???
Har inte bokat flyg ännu men det går ju billiga med ryan Sir från Skellefteå.
Nä dom förmodar jag bara orkar följa på söndagen så träningar och kval får man väll se själv, om inte vi kamperar ihop?![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |