Fraiz
Ny medlem
Tjenix alla hojåkare. Kör en cbr929 med ett BOS slip-on. Låter som en symaskin, tyvärr. Någon som känner till vad som kan passa för grymt ljud??
Mvh Fraiz
Mvh Fraiz
Har micron på min 954 också. Tycker det låter skit också, men satt på när jag köpte den. Hehehe, fan va neggo jag är egentligen, men det ska du ha något som verkligen låter högt är jardine det enda jag hört som verkligen har en benägenhet att sätta igång billarmH4 skrev:2085382Micron låter tillräckligt högt och fint på 954:an.
Fraiz skrev:2086009Tetstade och rensa ut stoppningen ur mitt BOS, blev bättre iaf. Fasen, man kan ju göra eget slip-on, verkade inte vara avancerat, man såg ju hur det var uppbyggt när jag delade det....Ska bli mitt nya projekt, hehe.
// Fraiz
Mitt Jardine låter ....högt, annars är devil ett bra system, om det finns till 929:an kolla upp Aratas burkar ..Fraiz skrev:2084954Tjenix alla hojåkare. Kör en cbr929 med ett BOS slip-on. Låter som en symaskin, tyvärr. Någon som känner till vad som kan passa för grymt ljud??
Mvh Fraiz
Jardine hade jag...Blade 4-ever skrev:2085210På min gamla 929 hade jag micron, lät inget vidare högt tyckte jag. Rekomenderar jardine, grymt ljud (högt).
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|