Kenta
Jag andas sporthoj,com
Kan man åka in i samma kurva två gånger efter varandra?Lithium skrev:... in i en kurva i fullfart, trampar ner två växlar, möter med kopplingen och in på sladd i kurvan!!! =)
Kan man åka in i samma kurva två gånger efter varandra?Lithium skrev:... in i en kurva i fullfart, trampar ner två växlar, möter med kopplingen och in på sladd i kurvan!!! =)
Bikerbitch skrev:flickorna är som EBS säger lite äldre än 14..
Ingen har pm.at så jag antar att det är mer snack än verkstad här.
Som sagt, pma om ni skall med! Måste ju möta upp er vid tunnelbanan! Häng med nu för sjutton!
sege skrev:Vafaan, jag var ju helt säker på att jag skulle med men nu är jag ju bjuden på 3 andra ställen samtidigt den kvällen.
Beslutsångest är bara början.
Fast ena stället vet jag ett par väldigt fina små singel-damer i lagom ålder så det lutar kraftigt (knäskrapsmycket) åt det.
Bikerbitch skrev:Åhå, det kan inte vara lätt att vara populär.
Skall jag stryka dig ifrån 14is festen?
campar skrev:Det är ju så j-vla långt ditt juh!! =(
Ska ju in till stan senare på kvällen vilket fall som....hur lång tid tar det att ta sig till festen från T-Centralen??
Hur dax är den tänkt att börja??
/Niklas
campar skrev:Ska snacka med polaren jag ska ut med på kvällen sen, om han är sugen....beror på han, men jag hör av mig!
/Niklas
Bikerbitch skrev:Ketchupeffekten. du är välkommen att höra av dig om du ångrar dig. Tänk på att det finns ett par SH.are på festen vi skall tillDet knäcker väl allt!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |