Vill du hjälpa mig med en uppgift?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Tack till alla ni som har svarat hittills!
Det är nog minst det dubbla mot för hur många som har skrivit i tråden, för den som undrar. :)

Skulle dock vilja att ni tog med en till fråga.
När de gäller friluftslivs saker, som ex cyklar.
Då vill man ju gärna testa produkten innan.
Ni borde ha en fråga om ni vill testa produkten innan man köper eller ej tycker jag.
Jo, det har du rätt i. Det var väl ungefär vad som menades med "Hur viktigt är det för dig att kunna se hur produkten ser ut i verkligheten innan du köper den?", men det var otydligt och kunde har förtydligats.

Likaså finns det en del av de andra frågorna som man kommit på sedan att de kanske skulle ha varit formulerade lite annorlunda. Och man kommer hela tiden på fler saker som hade kunnat vara bra att fråga. Samtidigt som det ska vara något som folk orkar lägga någon minut av sitt liv på och som man sedan ska orka sammanställa till något vettigt. Jag har en känsla av att redan de här frågorna kan ge en ganska stor mängd information att strukturera upp.

Tack för kritiken i alla fall. Det är ju en utbildning, och meningen är ju att man ska lära sig något av det. :tummenupp

Sköna alternativ på frågan om vars man bor, norrland eller söder om norrland :hihi
Tja, på något sätt kan det ju vara bra att göra en geografisk indelning. :tungan

ut o fota månförmörkelse med dig nu.
Tyvärr, hade föreläsning så att jag inte hann plåta någon månförmörkelse. Och det är nog gränspuck på om jag skulle ha orkat mig utanför dörren i ottan för att fotografera i den här kylan om jag inte hade haft en föreläsning att gå på. :gnissla

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Klart!

Men vadå: Var bor du?

1 Norrland
2 Söder om Norrland
3 Övrigt :)

Och vad är reklam i magasin för något? Något typiskt för Norrland?
Här i södern har man reklam i lokalradio som största kanal skulle jag gissa. Billigt och ruggigt bra!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Och vad är reklam i magasin för något? Något typiskt för Norrland?
Här i södern har man reklam i lokalradio som största kanal skulle jag gissa. Billigt och ruggigt bra!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Livsstilsmagasin

Radioreklam är helt klart en grupp som man hade kunnat ha med. Nu när man tänker på det (och kanske tjugo olika andra sätt för företaget "F" att kommunicera med sin marknad :näsblod).

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
"Ett fel har inträffat. Men du behöver inte oroa dig. Kalkylarksteamet har informerats och jobbar med att lösa det. " blev det när jag var klar.

Tanja

Guest
Klart :tummenupp

Gotland? Hamnar det under söder om Norrland eller övrigt?
Det händer juh ofta att på hemsidor så står det fri frakt. OBS gäller ej Gotland =/

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

asb

Sporthojsnörd
Gick med
23 Dec 2007
Hoj
ZX10R XTZ750 VF750F KTM300tpi
då var det klart.
Men jag förstog inte vad det va man vann om man fick alla rätt:va

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras