Stromberget
Keep it burning (Rock n Roll)
Kalla mig kärring men under vintern måste det vara ett helvete.. Hade ni behövt folk från vår till höst hade jag lätt ställt upp!!
Stromberget skrev:2329027Kalla mig kärring men under vintern måste det vara ett helvete.. Hade ni behövt folk från vår till höst hade jag lätt ställt upp!!
Mr_White skrev:2328964Arbetstid? Köra 1år i sträck, det blir alltså vinterkörning och ingen semester?
Det är ingen fara! Värme i handtagen och mycket trappspringande. Ok en morgon när det var -26 var det lite drygt att sitta två mil in till stan på E4an..men det är KUL Har kört vinter ända sen moppetiden så jag är härdadStromberget skrev:2329027Kalla mig kärring men under vintern måste det vara ett helvete.. Hade ni behövt folk från vår till höst hade jag lätt ställt upp!!
Stromberget skrev:2329027Kalla mig kärring men under vintern måste det vara ett helvete.. Hade ni behövt folk från vår till höst hade jag lätt ställt upp!!
Det är kul att se receptionisternas miner när man kommer in och ser ut som en tomteoFFkeFF skrev:2329070Är skönare på vintern än på sommaren, bara klä på sig mera kläder, på sommaren kan man inte direkt klä av sig skyddskläderna, blir för varmt.
Dessutom mer jobb på vintern=mer stålar
Sladdar desto mer, man slår sig mindre när man vurpar i snövallarna, svinkul att köra på vintern helt enkelt.
Ok, minns en dag när alla andra bud parkade sina hojar, bara jag och Freddie ute i värsta snöstormen, den var kanske lite för jäkligt eftersom man blev blöt. Men annars är det klockrent att köra på vintern.
-PLM- skrev:2329474Mcbud är skiten! Men har hört mekanikern e kass
Tjena Freddie...Mcbudet skrev:2328734Hej!
Nu söker jag chafförer igen!
Jag behöver någon som har ett MC kort och intresse för motorcyklar.
Du skall kunna hålla koll på slitaget samt säga till i tid om något
är på gång att ge upp.
Du skall även kunna köra mer än 1år i streck.
Vi är iallafall ett kul gäng som behöver förstärkning fort!
Skicka ett el-brev till mig om du är intresserad av jobbet
Det är inte det viktigaste om du inte hittar hur bra som helst i Stockholm
för det kommer du lära dig.
Samt kommer du lära dig hantera hojen på ett helt annat sätt.
Min el-brevs adress är freddie@lqt-racing.se
Mvh Freddie
Kanske ett jobb för dig att söka?KJECOP skrev:2330707Jag som tycker att jag är trött efter att ha kört 12 - 13 timmar i sträck
kiwimaddog skrev:2328983Fan, riktigt intresserad.... kanske en chans att fly från det sjunkande coopskeppet...
va det du på suzukin det var jag och freddie som kom farande vi hade varit och badat det var jag på den blåa xt:n (slangade längre än freddie)rfb skrev:2333735verkar vara skönt jobb ibland, mötte två mcbud på gamla södertäljevägen, de var på väg mot sthlm, båda på bakhkulet...
Vilket dag idag, först omkörd av en R1 som körde om mig på bakhjulet vid Essingen, sen är en GSXR1000 mötte jag i full trafik vid Järva krog på bakan, sen omkörd av en Busa som höll lätt 250+ mot norrtälje på E18, sen på hemvägen dessa mcbud...själv puttrade jag lagligt...åkte runt i "tjänsten"...
fleshgear skrev:2333767va det du på suzukin det var jag och freddie som kom farande vi hade varit och badat det var jag på den blåa xt:n (slangade längre än freddie)
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|