Vill ha båge igen. Är det läge att köpa beg. nu?

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Som jag befarade gick det inte så bra med väntandet och mag-isen. Vågade inte chansa på att det skulle komma något annat liknande klipp senare i vår så jag slog till på Svartfågeln som var uppe till diskussion tidigare i tråden. Sommaren är räddad, vilken grym hoj! Såg idag att ett par VFR'er jag varit intresserad av är borta efter bara någon vecka. De låg bra till i pris och det räcker tydligen för att bli av med hojen snabbt såhär års.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
De låg bra till i pris och det räcker tydligen för att bli av med hojen snabbt såhär års.

Kan vara bra att veta så tackar för infon ;0)

Fågeln är dock mysig, bra ös och god komfort. Om det inte redan är gjort så brukar folk slänga på styrhalvor från VFR´n på Blackbirden för lite bekvämare körställning, finns dock variationer så det är inte alltid det passar bolt on.

Sydney

Friherre
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
H1
Som jag befarade gick det inte så bra med väntandet och mag-isen. Vågade inte chansa på att det skulle komma något annat liknande klipp senare i vår så jag slog till på Svartfågeln som var uppe till diskussion tidigare i tråden. Sommaren är räddad, vilken grym hoj! Såg idag att ett par VFR'er jag varit intresserad av är borta efter bara någon vecka. De låg bra till i pris och det räcker tydligen för att bli av med hojen snabbt såhär års.

Den blåa svartfågeln hos killen som inte svarade på mail? Om den var fin har du gjort ett fynd.

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Den blåa svartfågeln hos killen som inte svarade på mail? Om den var fin har du gjort ett fynd.

Jo det var den. Killen hade haft lite otur med inbrott hemma och blivit av med all elektronik, därav ingen möjlighet att fota och lägga upp bilder. Int' vet jag om han drog en vals men det gör detsamma. Sen var han nog inte direkt typen som kollar mailen varje timme. Tillhör den där sorten som brukar skriva "Obs ring! Lånad mail!"

Cykeln var i toppskick och förutom lite skrap efter nycklar på styrkronan syns det knappt att den är använd. Måste ha stått och kurat i garage större delen av sitt liv. Men nu blir det ändring på det kan jag säga! :banana

HCN

gnicararysålbmaet
Gick med
15 Jun 2011
Hoj
GråMorrandeGatslampa®
Gratulerar!
En Svartpippi Dubbel-X WhatTheFuck-Edition alltså...
Ja, de accar ju som turbindrivna lokomotiv å det kan ju inte vara helt fel om du saknar det där med 'R-hojar' eller hur det nu var..? Lite mer massa att bryta ner i böjarna på Bulten bara.:krama

KK

Jo det var den. Killen hade haft lite otur med inbrott hemma och blivit av med all elektronik, därav ingen möjlighet att fota och lägga upp bilder. Int' vet jag om han drog en vals men det gör detsamma. Sen var han nog inte direkt typen som kollar mailen varje timme. Tillhör den där sorten som brukar skriva "Obs ring! Lånad mail!"

Cykeln var i toppskick och förutom lite skrap efter nycklar på styrkronan syns det knappt att den är använd. Måste ha stått och kurat i garage större delen av sitt liv. Men nu blir det ändring på det kan jag säga! :banana

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring