Sweedo skrev:Jag körde hos Slussens Trafikskola.
Hasse lyckades lära upp mig tillräckligt bra så att jag grejade första uppkörningen.
Jonne_boy skrev:fast se upp dom kan glömma momentet när man ska lära sig svänga
Allex skrev:kan hålla med om att dem i solna på grönlunds är lite nonchalanta ibland. fast jag brydde mig inte så mkt om det. Tycker att det är enklare att träna på sin egen hand. Få instruktioner om hur man handskas med cykeln och sen köra på egen hand, gillar inet när dem står och stirrar på en, blir bara nervös och gör ifrån mig sämmre
Det där med "du kommer ju aldrig att ta körkort" känner man starkt igen från gossarna på grönludns med det får man ju ta med nypa salt och ett leende. Sånna är dem helt enkelt. När vi körde i trafiken så hörde man ibland "men hörru, vad ska du med körkortet till egentligen" Dock ska man inte ta det där på allvar. lärarna är hårda där så man gjorde ju allt för att slippa höra deras spydiga kommentarer, detta resulterade till bättre körning för mig, och jag tog kortet med lätthet där!
Ronny skrev:Jag kan rekomendera Janne på Västerhaninge Trafikskola.
Nu är det många år sedan jag körde hos han, men han är säkert lika bra idag som då.
på tal om övningsköra1 Måste man ha tagit teoriprovet för att övnings köra med Någon?
http://www.tulebilskola.se/ eller http://www.anitastrafikskola.com/
De ligger i en klass för sig.
Har själv gått på Tule, och kan bara säga att det var värt varenda krona att få en riktig utbildning.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|