Vill ni köra mckortege på min student?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Som de flesta vet är jag utav den årgång som tar studenten i år, jag räknar ivrigt ner dagarna tills jag skall slippa behöva sätta min fot i skolan igen då jag har mått rätt dåligt utav den.
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.

Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!

Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!

Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student.. :(
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen

Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET! :Bugar
/ Jannica

Ulukai

Livet slutar vid 200
Gick med
8 Oct 2003
Hoj
GiX 750
Hade varit överfett att åka på nåt sånt men malmö är en bit ifrån. Fan!

Coola Ola

Guest
Är jag i sthlm runt den tiden så ska jag se till att vara där! :tummenupp Allt för sh.coms egen bindefeldt som nån uttryckte det :fyllisar

SamGun

Slicka mig där bak
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014 Honda CRF250L
Jag ska göra mitt bästa för att komma dit.
Jag antar att det kommer en påminnelse när det närmar sig. Mitt minne är bra men kort.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Crille skrev:
Lilla vännen några ur Lakritsremsan Mc V-ås kommer som lovat typ 4-5st hittills.......

Ja! Jag skrev ju att ni ifrån Västerås kommer också! :rock

Ja, det är ett tag kvar. tanken var att folk som kanske måste ta ledigt tar ledigt i tid, brukar väl kunna vara rätt kinkigt på arbetsplatser med ledigehet/semesterdagar

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Bikerbitch skrev:
Ja! Jag skrev ju att ni ifrån Västerås kommer också! :rock

Ja, det är ett tag kvar. tanken var att folk som kanske måste ta ledigt tar ledigt i tid, brukar väl kunna vara rätt kinkigt på arbetsplatser med ledigehet/semesterdagar

Kan inte lova någonting så här på rak arm, men har vi lite på jobbet den dagen så hänger jag gärna på....
Jasså, det är dags nu!!!!

Färdig journalist?

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
eeeeh, vadå mobbad??

Bikerbitch skrev:
Som de flesta vet är jag utav den årgång som tar studenten i år, jag räknar ivrigt ner dagarna tills jag skall slippa behöva sätta min fot i skolan igen då jag har mått rätt dåligt utav den.
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.

Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!

Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!

Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student.. :(
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen

Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET! :Bugar
/ Jannica

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lartes; Självklart! jP kommer ju köra sin XR så

Wheelieman; Långt ifrån journalist. Förhoppningsvis MVG i svenska B men jag har ju valt rörlig bild som inriktning. Filmar o redigerar serru :tummenupp

Alla är jättevälkomna, oavsett hoj eller oavsett vem man är.
Det enda kravet är att alla håller gashanden i styr, någon kanske får ta ansvaret och styra upp själva körningen, men det löser vi då.

Hoppas att så många som möjligt kommer! Tack på förhand!

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Jag kommer om jag får ledigt :tummenupp
Grym idé :banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM