Bikerbitch
Stolt mamma
Som de flesta vet är jag utav den årgång som tar studenten i år, jag räknar ivrigt ner dagarna tills jag skall slippa behöva sätta min fot i skolan igen då jag har mått rätt dåligt utav den.
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.
Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!
Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!
Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student..
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen
Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET!
/ Jannica
Klassen skall åka flak in till stan, men jag har verkligen ingen lust att följa med då jag vill ta mig hem, helst på en motorcykel|sidovagn eller liknande.
Därför skulle det vara pricken över i:et att få en mckortege som följer efter det fordon jag nu skall åka.
Tänk er att cirka 20-30 rentav ännu fler motorcyklar startar upp och varvar på skolgården så att det väsnas så in i fasiken!
Känns lite fånigt att be er om detta, men det vore en stor grej för mig om ni skulle vilja göra detta! Det är några ifrån Västerås som kommer också!
Detta är isåfall vad som gäller:
* Fredagen den 4 juni ca kl 13.30 är det utspring
* Platsen att vara på är Karlsövägen 9 i Johanneshov, skolan är Kärrtorps Gymnasium. Helst komma dit lite tidigare så alla får plats.
* Inga stunt i kortegen. Det kommer gå rätt långsamt antar jag och jag ville inte ha några olyckor på min student..
* Fika i all enkelhet hemma hos oss i Älvsjö efter kortegen
Jag skriver detta redan nu ifall en del kanske måste ta ledigt etc.
Hoppas verkligen att ni kan ställa upp denna dag! Det skulle betyda MYCKET!
/ Jannica