Vill se Moto GP via internet..! Var..? =)

För den som har analog tv-mottagare och parabol kan se på den tyska kanalen DSF helt gratis. Den digitala är dock kodad.

Har forskat runt en del men den bästa kvalitén jag uppnått är via myp2p och ladda hem det lilla programmet Tvants för att kunna spela upp streamen..

Ladda hem gratis

tvants.en.softonic.com

Gör det i tid för att man laddar hem programmet skitsakta, iallafall när jag gjorde det.. =)

atdhe.net varkar bra och enda alternativet för oss som inte kör windows?

Jag hoppas att alla bojkottar viasat så att de slutar med sina dumheter.

Någon som vet om det är någon kanal som sänder MotoGp i HD upplösning?

I sådana fall väntar jag med att se Racet tills någon laddar upp det i den kvalitén på någon torrent sajt.

Någon som kan tipsa om en bra Engelskspråkig stream?

Jag sitter och kollar på en Tysk nu, men jag klarar inte språket...

Ljud

Någon ställe som sänder enbart ljud på engelska/svenska vilket skulle kompletera den helt ok bild jag har nu

Är det bara för att Viasat har köpt MotoGP som Eurosport inte får sända här ??
Streamar via Myp2p franska eurosport som sänder live....

Inställt. Och jag som hade köpt en "biljett" att titta på motogp.com grrr :mad: :huvet

någon som vet när racet drar igång igen?

och om det finns live streaming gratis med engelska kommentatorer? känns jobbigt med franska :S

ja det är ingen dum ide alls, kanske här:
http://cosmos.bcst.yahoo.com/ver/271.3/popup/index.php?cl=10133858&t=em&sid=0
under "live", när det väl går.
läser på en del cykelsiter att dom har haft streamad video och bytt ljudkanal i wmp.
letar vidare.

Vore ju lysande om man kunde få det att funka. Det kan nog vara problem med synk av ljud och bild dock. Allt är inte exakt direktsändning på nätet har jag märkt, har kollat förut på 2 strömmar från samma race på olika datorer samtidigt och det kan skilja minuter mellan strömmarna. :huvet

Men hittar man en bildström med olika ljudkanaler så borde det ju funka. Fransmännens kacklande ger ju inget direkt....

/R

Vore ju lysande om man kunde få det att funka. Det kan nog vara problem med synk av ljud och bild dock. Allt är inte exakt direktsändning på nätet har jag märkt, har kollat förut på 2 strömmar från samma race på olika datorer samtidigt och det kan skilja minuter mellan strömmarna. :huvet

Men hittar man en bildström med olika ljudkanaler så borde det ju funka. Fransmännens kacklande ger ju inget direkt....

/R
detta kanske ni har löst redan men..
http://eurosport.yahoo.com/audioplayer.html
Om man går via denna länken och klickar "förstora" så blir man av med ett litet problem som jag upptäckte men förra länken, man ser hela menyn i browsern.
Då kan man scrolla höger vänster och upp/ner, allt spelar utom på "live", och det borde ju sändas nått så här dags eller?
Det är ju lite skumt att den kallas audioplayer men det är video på allt.
Förra eller förrförra året kollade jag på LeMans 24H på eurosports hemsida, streamat gratis, men den tjänsten hittade jag inte nu, allt blev pannkaka efter dom blandade in yahoo.
Och nu när eurosport player finns ger dom väl inte bort nått.

Last edited:
Det finns en programvara som funkar ca som torrent..... den stöd för HD kvalitét upp till 1080i.

Gjorde ett test med den programvaran förra sesången då tittade jag via BBC eller vad det va för kanal i HD på datorn.... riktigt bra kvalitét.. tror källan låg på 720p...... kan kolla vart jag har programmet, men det finns ju varianter som t.ex. http://trial.p2p-next.org/

Sedan räcker det med hygglig upload för streamern och t.ex. tv-kort i datorn eller liknande....

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick