Vill slå ihop partitioner, vilket program är bäst?

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Har en laptop som är delad i 3 partitioner, vill slå ihop 2 av dom till en stor. Något speciellt att tänka på? Vilket prog är bäst och gratis?

Diskhanteraren i windows, enkelt, bra & gratis

annars e ju partition magic bra

Om man använder diskhanteraren kommer filerna på partitionerna att försvinna. Men om det kvittar, detta den bästa lösningen.

Annars är det partitionmagic som gäller. Har alltid använt PM för dylika operationern eftersom filerna behålls intakta. Se bara till så att du inte stänger ab datorn under tiden den jobbar.....det kan få oanade konsekvenser. Låt partitionmagic köra färdigt. Gratis? Tja.......TPB?

Har du viktiga data på de två partitionerna? Köp en extern hårddisk och säkerhetskopiera. Sen kan det gå hur illa som helst med ihopslagningen utan att någon gråter.

Har du viktiga data på de två partitionerna? Köp en extern hårddisk och säkerhetskopiera. Sen kan det gå hur illa som helst med ihopslagningen utan att någon gråter.

Säkerhetskopierar regelbundet till min stationära, så jag gråter inte över nån spilld mjölk. Mer att jag vill slippa massa jobb.

Partition Magic fixade inte alls biffen, det raderade hela d-disken utan att utöka och lägga innehållet i c-disken. Tur att det bara är office och illustrator att ominstallera.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick