laborera lite med lufttrycket. upp eller ner 0.2 bar åt gången så hittar du nog nåt som passar till slut
får ta och göra de när vädret blir bättre igen, men runt 2 - 2,2 brukar väll vara normalt?
laborera lite med lufttrycket. upp eller ner 0.2 bar åt gången så hittar du nog nåt som passar till slut
Har du slagit över värre än på ettan i ett grustag? Kan lova dig att slå över ordentigt gör förjävligt ont.
Aldrig bra att studsa mot varvstoppet, kan kröka vevstaken/arna om man gör det.Om du tycker det känns som att du ska växla vid 5krpm så e du ju RÄDD för hojjen
är det farligt att slå imot maxvarv lite då och då ? hade den känslan om varvtal förrut men den försvann övar lite lätt på bakhjul själv men blir bara ett par meter än så länge
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |