Ville komma!!!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Ville komma på förra sh-träffen.Men dom duktiga afa-nissarna i huddinge ville annorlunda.Får sikta in mig på nästa träff.Kul o se att så gamla troll som Nr1 vågar sig ut ibland oxå. :tungan Ses nästa gång(utan blåtiror o snutar).
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
ktmjacke skrev:
Ville komma på förra sh-träffen.Men dom duktiga afa-nissarna i huddinge ville annorlunda.Får sikta in mig på nästa träff.Kul o se att så gamla troll som Nr1 vågar sig ut ibland oxå. :tungan Ses nästa gång(utan blåtiror o snutar).

Afa?
Sh-träff?
När/var/hur och vad är det som har hänt?
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Afanissarna brukar väl mest spöa nynazister och så?
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
Henkka skrev:
...och kasta sten på poliser... :kocko
Jo... hamnade i vild diskussion med en från afa på en krog i sundsvallstrakten en gång. Förstod inte hur han kunde stå och försvara de våldsaktioner som många av dom är inblandade i. Det är ju ganska brutala slagsmål vi snackar om; ett under att inte fler stryker med på kuppen.
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
mb skrev:
Jo... hamnade i vild diskussion med en från afa på en krog i sundsvallstrakten en gång. Förstod inte hur han kunde stå och försvara de våldsaktioner som många av dom är inblandade i. Det är ju ganska brutala slagsmål vi snackar om; ett under att inte fler stryker med på kuppen.

Läste en lite rolig sak i tidningen förut. AFA begärde polis bevakning under en demonstration i centrala sthlm för att de var rädda för attentat. Snacka om dubbelmoral...
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Klev av tåget på södra station,sen brakade helvetet löst.Hade visst varit derby mellan hammarby o djurgårn samma kväll oxå.Slutade på spåret med en afa-nisse väldigt nära rälsen kan jag lova.
 
Last edited:

Therudeboy

Guest
ktmjacke skrev:
Klev av tåget på södra station,sen brakade helvetet löst.Hade visst varit derby mellan hamarby o djurgårn samma kväll oxå.Slutade på spåret med en afa-nisse väldigt nära rälsen kan jag lova.





Hoppas du piskade på aset ordentligt då!
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Hann inte,kvällen va förstörd ändå.Snuten kom o jag fick dra vidare,men jag förutsåg deras nästa drag,så när jag klev av i huddinge så väntade nåra av mina polare där,he he he.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jag e korthårig(åldersflint)Det va mitt enda brott.Snacka om fascister.Dom gömmer sig bakom nån sorts ädelt syfte fast dom bara e ute efter bråk.Jag va uppklädd o hade inte sagt ett enda ord när jag blev överfallen,ändå slutade det med att jag kunde hamnat på kåken igen p.g.a att nåra fjunisar ville leka rövare,idiotiskt
 
Last edited:

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Är inte så förtjusta i AFA folk heller.
Deras brudar är ju livsfarliga.


Tråkigt Jacke. Jag kunde ju inte heller komma.
Bättre lycka nästa gång.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Jacke. Jag kunde ju inte heller komma.

Tråkigt,Du får pilla fortare nästa gång :rofl
 

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Såld :(
Tråkigt,Du får pilla fortare nästa gång :rofl[/QUOTE]


JACKE Jag ska nita dig! Du är alltid så jäkla fräck.
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
I min erfarenhet är det samma pack på bägge extremkanterna. Nynassarna och AFA. Fullt med folk som inte bryr sig så mycket om vad de egentligen ansluter sig till så länge de får slåss.

Jag har varit med om att först bli påhoppad av några nynassar som ville slåss för att jag var en äcklig punkare eller whatever, för att sedan, runt nästa gathörn, hitta ett gäng AFAiter som ville spöa upp mig för att jag var nasse. :kocko :kocko :kocko

Bägge sidorna är lika förtjusta i att hoppa på alla som inte lever upp till deras normer för hur man skall vara. Hittar de ingen lämplig så är normerna flexibla så att ungefär vem som helst kan hamna utanför...
 

Dropkick

Meningen med livet
Gick med
29 Jul 2004
Ort
08
Hoj
xt660x LT-Z400 GASGAS 250txt
Blev slagen idag i Huddinge centrum, dom snodde öl från en polare så ja gick fram till dom och undrade vad dom höll på med :confused:
Det slutade med att dom fick ölen och jag liggande med ett knä som ja knappt kan gå längre med.
Dom hoppade på typ 706 bussen lr något sådant, och drog iväg med världens flin medans ja log där :död
 

jonasjacobson

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2004
Ort
stockholm
Hoj
aprilia rs 250
det finns rötägg överallt. men mina erfarenheter från afa är endast goda. dom har gjort MYCKET mot nynazismen i Sverige. deras förtjänst att homosexuella fortfarande vågar gå på krogen.
Anledningen till att afa begärde polis till sin demonstration var för att dom ville visa att dom kunde hålla en fredlig demonstration.

Beklagar verkligen att dom hoppade på dig. En sak bara. Hur vet du att det var AFA?

Anledningen till att AFA är maskerade och fega (går flera mot få) i attacker mot nynazister är att dom skiter i stolthet och ära. Dom vill bara sätta skräck i nynazisterna så att dom inte ska våga visa sig på gatorna.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top