Villhöver - tråden som kostar, kanske...

bosse-l

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Aug 2016
Hoj
Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Tackar för tipset, började precis få slut på delar till min parkside så det fick bli en sån :tummenupp Inte för att jag kommer kunna använda den nu på ett tag... :( Men men, bra att ha hemma tills man behöver :)
Kom på en sak, kolla verkligen att det är rätta grejerna. Verkar som att Lidl plasman finns i olika utföranden både med kontakt och pilottänding.

Jag började söka nytt slangpaket till min för att få pilottändning utan att öppnat lådan. Fick tips att öppna lådan för att de senare har pilottändning vilket min visade sig ha.

Kom på detta så ni inte köper fel beroende på vilken version av maskin ni har.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Kom på en sak, kolla verkligen att det är rätta grejerna. Verkar som att Lidl plasman finns i olika utföranden både med kontakt och pilottänding.

Jag började söka nytt slangpaket till min för att få pilottändning utan att öppnat lådan. Fick tips att öppna lådan för att de senare har pilottändning vilket min visade sig ha.

Kom på detta så ni inte köper fel beroende på vilken version av maskin ni har.
Jag har andra generationen av parksidebrännare, dvs den gröna maskinen utan kompressor fast med pilottändning. Till min maskin funkade kitet du länkade helt perfekt :tummenupp Testade dem även i en bekants ICUT-60 maskin och de passade till den också. Skulle tro att det är rätt mycket sammalika på olika kinamaskiner.

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Sååå...
Jag hittade en potentiell familjebil på youtube.

Bah… jag minns en artikel i Auto, Motor&Sport på 1970-talet där någon monterade en Porsche 917-motor i en VW Baywindow pickup. En sleeper av rang.
I artikeln beskrevs hur en 911-förare körde om den bedagade pickupen; som emellertid återkom i backspegeln trots att farten ökade. Vid 180 blinkade VW-n för omkörning och den förbluffade 911-föraren såg den försvinna ackompanjerad av eld ur de 16 sidomonterade avgasrören… poesi som etsade sig fast för livet i den sjuårige läsaren.

Praktisk familjebil!

Mvh

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...