Jag tycker det där är kass, jäger dricker man iskall och rakt ner.
Men det är en smaksak.
mja jag är så omanlig så jag har problem med att dricka för starka drycker, om de inte sveps dvs
Jag tycker det där är kass, jäger dricker man iskall och rakt ner.
Men det är en smaksak.
Koskenkorva Blåbär var riktigt kanon också!
mja jag är så omanlig så jag har problem med att dricka för starka drycker, om de inte sveps dvs
Veuve Clicquot Ponsardin, aka alias Gula Änkan. Passar till ALLT.
Men allra, allra bäst som förspels-skumpa om man vill förföra ett lämpligt offer.
Tro mej killar, ni kommer få omkull den tjej (ev. kille) ni bjuder, inte bara för att hon (han) kommer bli härligt full och ni är charminga (??) utan för att hon kommer känna sådana skuldkänslor att ni killar lagt ut SÅ mycket cash på en flarra att dela med henne, så hon kommer att bjuda till pga av dåligt samvete annars.
Rätt dryck= ökad chans till... ja, ni fattar!
Veuve Clicquot Ponsardin, aka alias Gula Änkan.
Eller blandas med redbull och iiiis!Jäger snapsas
Eller blandas med redbull och iiiis!
Veuve Clicquot Ponsardin, aka alias Gula Änkan.
jäger är blä, dooleys är hyfsad men lite sliskig, captains morgans spiced gold blandas fördelaktigt med många olika typer av läsk och blir därmed riktigt kanoners (i'm a pirate i tells ya! ) och en äkta kubansk mojito är bara alltför god för att avstås!
själv har jag bara problem med att öppna luckan för äckliga saker, och dit räknas bland annat jäger och stråh! äckligare dryckesvaror får man fan leta efter!
i fallet stroh kan jag faktiskt hålla med dig, smakar förfan aceton
Du bekräftar härmed att nyckeln till tjejens trosor går via mannens plånbok?
Har 2flaskor hemma, skicka upp en via posten så kan du dricka den på tåget till örebro så är du lagom pilsk när du kommer, sen ger jag dig den andra så kan vi ligga hela natten
Nja, föredrar faktiskt hellre en Bruno Palliard 1996 eller t.o.m Bruno Palliard Brut, eller varför inte en Palmer (helst 1996 här med)... fast Ayala går ju inte av för hackor heller, gärna en Zero Dozage (utan sötning) så den är extra torr och god.
Eller om man skall vara sån, en flaska Laurrent-Perrier Grand Siecle Brut, men den har jag inte velat öppna än.
Just det, alla dessa finns såklart i vinkylen hemma i köket tillsammans med några fler godsaker...
Och ja, jag får :borra... men så är man gift också.
Nej usch, med allt prat om bubbel och god dricka är det dags att åka hem och poppa en flaska tror jag nog.
Ha en bra helg på er.
Av dessa hade jag nog valt nummer 1 Apassimenton.Vilken av följande rekommenderar ni till följande recept? #Ove
View attachment 487696
(+) Lyxig ryggbiff av älg
Många menar att ryggbiffen till och med är bättre än innerfilén på älg. Hur som helst är ryggbiffen en riktig delikatess som bara viltkött kan erbjuda. Varför inte unna sig lite lyx och tillaga ryggbiffen vid ett speciellt tillfälle. 4 personer: 800 g ryggbiff olja el smör till stekning salt...www.jaktjournalen.se
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|