Var hittar du dessa reservdelar? Vevstakslager tex. har till den hojen "självtillitverkast" på "Gjutas" (Bolinders) när det begav sig ??Kan att va idé att kolla priserna på dom 9 Vincent som går på Bonham auktion den 23 April.
Om man nu inte fixar att kicka i gång en Shadow (jag har försökt) så kan man köpa en H2R för lite mindre pengar. En Vincent är en väldigt bekväm långfärdscykel. Dessutom finns i stort sett varenda reservdel att köpa till rimliga priser.
Det nytillverkas allt till cykeln idag, via Vincent Owners Club kan man köpa det mesta, Ernst Hegler i Tyskland + ett antal WS i England bygger motorer enligt spec, Välj 1000 eller 1200, 2 eller 4 ventils toppar etc etcVar hittar du dessa reservdelar? Vevstakslager tex. har till den hojen "självtillitverkast" på "Gjutas" (Bolinders) när det begav sig ??
Om Vincenten har gått från 300kr till de 300.000kr som jag skulle betala utan att blinka hur skulle då en Nyare Ducati eller Aprilia kunnat ge mer för pengarna. Bandagar är nog inte aktuellt med en Vincent Black Shadow men i trafiken borde den funka fint, helförsäkring ca 750 kr per år, besiktningsbefriad, skattebefriad. Plus att den istället för att sjunka i pris ökar.Jag tycker det verkar var dyrt för en hoj att använda regelbundet i trafiken / bandagar
Tror valfri Aprilia, Ducati, Suzuki, Honda V-twin ger mer för pengarna.
Till att använda regelbundet i trafiken / bandagar.
Jag är helt övertygad om att det finns vassare racehojar, men finns det fränare?Det nytillverkas allt till cykeln idag, via Vincent Owners Club kan man köpa det mesta, Ernst Hegler i Tyskland + ett antal WS i England bygger motorer enligt spec, Välj 1000 eller 1200, 2 eller 4 ventils toppar etc etc
Irving Vincent är ett exempel- en av deras racehojar
Det var förkrigsmodellen, Rapide series A som kallades så.Var väl Vinsent som kallades för "plumbers nightmare" med tanke på alla oljerör på motorn om jag inte minns helt fel?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|