Vinn en ER-6n!

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Hoj
tjejhoj moppe edition

Okej grabbs, om ni inte redan har lagt er röst och känner för att supporta mig som faktiskt skall köpa en motorcykel i vår och är jäkligt sugen på en ER6, ni är välkomna att lägga er röst på mig. :kiss
Och det bruna mönstret där framme skulle ju såklart lackas i grått om den lackades på riktigt men alternativen var ju inte så generösa.

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Preciiiis, vore grymt tråkigt om han vinner med en standardhoj, då kan man ju lika väl köpa hojen med de färgval som finns liksom?? (Tack för ditt stöd Martex :D )

Håller på att spamma runt min hoj till alla på MSN, o facebook o överallt nu, hjälp till här ni också o rösta, LaFleur kan inte vinna med sin standardfärg. Som jag sagt innan, bättre alla lägger sin röst på en (Akilles :hihi ) än bara random röster på olika

cmon people, UNITE! :yoparty

Då är det väl bättre att alla röstar på min som leder då istället? Krossa LaFleur: http://www.kawasaki.se/ER-6n#/yourgallery/Tomahawk

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
BMW F 650 GS -01
Då är det väl bättre att alla röstar på min som leder då istället? Krossa LaFleur...

Din, som råkar ha samma design som Akilles, fast mörkare... haha. Undrar hur folk tänker, när Akilles låg etta men sedan blir omåkt av din design...
Nog för den e snygg, men de är ju så lika varandra bara. :)

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Less is more, but let the good times roll

Med motiveringen: "Less is more, but let the good times roll" - En kompletternde lackering till Kawasakis befintliga spektrum för ER-6n. -Varför ändra ett vinnande koncept, när man kan komplettera det!?!

VOTE ON KAWAGIRL

Hojen kommer självklart användas som utlåningshoj till de som varit med och röstat!!

Bearnikow

Ny medlem
Gick med
26 May 2004
Hoj
XR Motard
Är det någon som vet ifall de ger bort en er-6 per land eller endast en i hela europa?

Om det är en totalt så är vi svenskar chanslösa mot t.ex holländarna som har 487 röster på den populäraste för tillfället

http://www.kawasaki.eu/ER-6n/#/

bossbaver

..:.:..
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
Yamaha R6, 2006
Var det nån som vann den där hojen eller?

Det står ju på deras hemsida:
TÄVLINGEN ÄR SLUT
Vinnarna kommer att presenteras den 17 april...

... Det var ju för typ 3 dagar sen, och ingen vinnare annonserad :confused: :va

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
En Daniel Blom vann. Lafleur kallade han sig.

'Så fort motorcykeln är klar kommer den att överlämnas till Daniel så att han kan njuta den unika Kawasakin i vårens solsken.'

-Unik? UNIK!?

En jävvla kawagrön standardfärg med lite toning... :huvet

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited

Konstig värld du lever i.

Om man tycker att flertalet av alla hojar som presenterats på de här sidorna, och som också deltagit i tävlingen, bättre förtjänar en vinst så är man avundsjuk?

Vanlig, jäkla kawagrön är ju knappast någon större innovation på just en kawa.

Hade jag velat ha en ER6 så hade jag köpt en, eller åtminstone deltagit i tävlingen, vilket jag inte gjort, -eftersom jag helt enkelt inte vill ha någon.

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...