Vinn en sprillans ny KTM 525 SMR

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
ahh håll tassarna borta från fetelsen...den ska jag ha!! :mad:

vill ha vill ha... :( jag e värd den. jag har alltid önskat världsfred o att alla ska leva lyckliga i alla dagar o varför inte börja med mig :banana

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Supermoto skrev:
Jag har fått klart med att skicka lotterna per post :tummenupp

Då komer det gå till som så att ni sätter in pengar på TeknisMC's postgiro - 64 56 55-2.
Där anger ni vilket lottnummer ni fått av mig (tar vi via PM t.ex) så vi vet varifrån pengarna kommer och var de ska inom klubben. Finns plats så gärna även namn och telefon.

Skicka gärna PM om hur många lotter du vill ha och med riktigt namn (det din mamma kallar dig alltså ;)), telefonnummer och såklart adress så kommer de så fort jag tryckt fler (kan tyvärr inte få fram alla samtidigt) och pengar kommit till klubben.
Jag vill ha lotter. Ska jag pröjsa först när jag fått bekräftelse via PM?

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Sådärja då är man med i matchen. Lotterna kom idag. Tack för det :tummenupp

Jockwell

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ1 N ABS -08, Canon eos 30d
Jag försöker lura "lott-guden" att jag inte behöver hojen. Det brukar oftast vara gamlingar och sådana som inte behöver vinna som vinner.

Känns som att mina vinst chanser har ökat med denna tankeställning, eller... :rolleyes: :va

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Det känns ganska bra, jag har köpt vinstlotten (Jocke sa det faktiskt!!) och ni sponsrar en bana som jag kan smiska min orangea bitch på... :gråta :whip

//@

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
d1ce skrev:
Det känns ganska bra, jag har köpt vinstlotten (Jocke sa det faktiskt!!) och ni sponsrar en bana som jag kan smiska min orangea bitch på... :gråta :whip

//@
Ne ne ne. Jag sa ju att jag skulle vinna hojen, sen tänker ju du sälja den om du vann den sa du ju ;)

Köp mer lotter nu!
Jag var och kolla på banan idag och bärlagret för asfalten är nästan klart nu vad jag kunde se.

Så KÖP KÖP KÖP!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Jag har nu svarat på alla PM jag fått tills nu *PUH!*

Ett gäng lotter har gått iväg och fler är på väg. Tyvärr får inte jag dagsfärska uppdateringar från kassören om vad som händer på vårt postgiro men jag gör mitt bästa.

Åker i eftermiddag till Åland så jag får svårt att svara på PM ett tag men oroa er inte. Lotter kommer finnas kvar till er på SH eftersom det är jag som sköter tryckandet av lotterna.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Jag var ute vid banbygget efter jobbet idag, faaan va bra det blir!! Blev alldeles lycklig och stolt av att bara gå på banan! Asfalten ser riktigt nära ut nu. Ni som köper lotter stöder verkligen en god sak! :Bugar
Snart är alla välkomna för körning tre dagar i veckan.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Har nu svarat på de PM jag fått om lotter senaste tiden och hoppas alla fått lottnummer. Har jag missat nån som hört av sig så skäll på mig via PM så löser jag det blixtfort.

Nu väntar jag bara på GO från kassören så kommer det snart ett litet kuvert i brevlådan.

/Jocke

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fick reda på idag att den jämrans kassören är/varit bortrest ett tag så därför har jag inte fått info om vilka pengar som kommit in.

Ber om ursäkt för detta men till nästa vecka ska jag förhoppnignsvis få iväg en bra laddning med lotter :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Supermoto skrev:
Fick reda på idag att den jämrans kassören är/varit bortrest ett tag så därför har jag inte fått info om vilka pengar som kommit in.

Ber om ursäkt för detta men till nästa vecka ska jag förhoppnignsvis få iväg en bra laddning med lotter :)

Ingen brådska!

Av ren nyfikenhet vore det skoj att höra hur många lotter som är sålda?

//a

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
d1ce skrev:
Ingen brådska!

Av ren nyfikenhet vore det skoj att höra hur många lotter som är sålda?

//a
Vet faktiskt inte exakt. typ 700 är utdelade till folk i klubben men hu rmånga som är sålda vet jag inte. Vi ska ha lite avstämning på onsdag (fast då är jag förhoppningsvis på GÅsen) så då får vi väl veta lite bättre.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lägger på ett gäng lotter på posten idag på lunchen :tummenupp

Var det inte så länge sen du betalade kanske du inte kom med den här gången.
Var det länge sen och du inte fått nån i början av nästa vecka så stöt på mig lite så ska jag kolla med kassören en gång till. Hon är inte felfri hon heller....

Det finns fortfarande massor av lotter kvar !!!!

/Jocke

Zandrah

Guest
Funderar på att köpa en lott jag oxå, även fast min ekonomi är all_time_low :3freak

Men givetvis vill man ju stödja banbygget!! :tummenupp
Vi lär väl ses inom en snar framtid Jocke, så jag kan köpa en lott!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zandrah skrev:
Funderar på att köpa en lott jag oxå, även fast min ekonomi är all_time_low :3freak

Men givetvis vill man ju stödja banbygget!! :tummenupp
Vi lär väl ses inom en snar framtid Jocke, så jag kan köpa en lott!
Såklart du ska ha en (minst) lott :tummenupp

Fatta så fort du kan ta dig till plugget sen med en SMR på de små cykelvägarna ;)

Zandrah

Guest
Supermoto skrev:
Såklart du ska ha en (minst) lott :tummenupp

Fatta så fort du kan ta dig till plugget sen med en SMR på de små cykelvägarna ;)

Säger bara en sak: Weeeehaaa! :banana

...fast visserligen tar det knappt 2min med trampcykel,
men det är klart - man vill ju ha en hoj med motor på!

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Supermoto skrev:

Var ska jag hämta vinsten?
Måste jag åka till Örebro eller skickar ni hit den :pannkyss

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nu ligger 18 lotter till i sina kuvert och ska skickas imorron.

Alla betalningar som kommit t.o.m 050622 ska då gå iväg. Vet du att du betalt innan dess så hör av dig för då har det ramlat emellan nånstans (gäller inte Abris för dina lotter ligger på jobbet så de skickas nästa vecka ;)).

Nu är det endast 300 lotter kvar och det kommer nog gå en hel del på MX-VM i Uddevalla nästa helg så passa på att handla nu...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024