Vinteråkning!!

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Tjena alla glada bikers,nån mer än jag som inte kunde hålla sig idag med gathojjen.. :tungan rätt i mun så kunde man ju faktiskt få gasa lite ikväll förbi OBS med sukan skönt vrålande i mörkret..
Hoppas detta väder fortsätter nu.

Mvh Pär

Fabrikörn

Livet leker med nya ljuddämpare...
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
VTR Firestorm
Två tårar i ögonvrån, en för att jag blir rörd över en sån anda, den andra FÖR ATT INTE JAG KAN ÅKA :gnissla

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
750 es special med 1186 r motor,Isr.Marvic etc..Byggd och ägd av grottis innan jag pga omständigheter fick ta över.Samt en 84 1100+ Katana som fått nytt hjärta nu;)
Vinterjäveln!!

De e ju fan att inte våren kunde hålla i sig liiite i alla fall..hmm nu ere parkerat för ett tag som det verkar :(

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Asgrymt Pär :Bugar

Någongång så har jag tänkt lasta hojen på släpet. Köra ut den på E4 och lasta av. Dra några repor på den bara asfalten och sedan lasta den på släpet och köra den till garaget igen. Vi får se om det blir av.

/ Kenneth

sweden123

sweden123
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
KennethN skrev:
Asgrymt Pär :Bugar

Någongång så har jag tänkt lasta hojen på släpet. Köra ut den på E4 och lasta av. Dra några repor på den bara asfalten och sedan lasta den på släpet och köra den till garaget igen. Vi får se om det blir av.

/ Kenneth

Klart du ska Kenneth :) bara känslan av att vara omgiven av bilar fulla i snö och isskrapor åsså bara dra förbi sådär skönt högljudt som bara en varvande hoj kan..mm nästan fysisk känsla..
Men jag tänkte aldrig så långt som du utan jag fick åka lite speedwayköra innan jag kom på icke fruset underlag..gick de med bara man lät bli frambromsen..hihi

Abloy skrev:
Här har vi tydligen en riktigt entusiast :tummenupp
Ähh e man medlem i BRMC må man ju åka hoj när tillfälle ges.. :)

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Faan va läckert.
Hur som helst så är jag för feg, annars skulle jag skippat släpvangen jag med och kört ut på E4, men man bor ju på en gata som plogbilen glömt så det blir tufft att göra som du gjorde. Respect :Bugar

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning