Gabor
Guest
Ultimata lättningstips på hojen.
Skippa alla klämmor ,buntband mm till virerar, kablage osv. Borra hål i ramen,den blir lättare då, samt dra in allt i ramrören...2 flugor på smällen.
Slang till bakbroms istället för Burkbehållare.
Alla ev fästen som inte behövs, tabort dom helt, finns massor med såna.
Gå ner i dimension på gasvire, moppefucko grejer duger....
Skippa skjuts pinnar, dyna mm, tjejen får ta egen hoj eller så om hon är så intresserad av dig,,ta bussen om ni ska någonstans.
Alla kåpor byts till 1 lagers kevlar.
Vaxa allt med endast ett lager tunnflytande Sonax, tokpolera.
Sen slutligen, fyll alla täta utrymmen med HELIUM......
Du bör kunna få ner hojvikten som motsvarar ett marktryck på ca 12 kg...
Svårlaget, inte ens turbohojarna kommer i närheten av vikt/effekt förhållandet ..![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Skippa alla klämmor ,buntband mm till virerar, kablage osv. Borra hål i ramen,den blir lättare då, samt dra in allt i ramrören...2 flugor på smällen.
Slang till bakbroms istället för Burkbehållare.
Alla ev fästen som inte behövs, tabort dom helt, finns massor med såna.
Gå ner i dimension på gasvire, moppefucko grejer duger....
Skippa skjuts pinnar, dyna mm, tjejen får ta egen hoj eller så om hon är så intresserad av dig,,ta bussen om ni ska någonstans.
Alla kåpor byts till 1 lagers kevlar.
Vaxa allt med endast ett lager tunnflytande Sonax, tokpolera.
Sen slutligen, fyll alla täta utrymmen med HELIUM......
Du bör kunna få ner hojvikten som motsvarar ett marktryck på ca 12 kg...
Svårlaget, inte ens turbohojarna kommer i närheten av vikt/effekt förhållandet ..
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)