wonderwizard
Tjuvjägare
Micke_Lindstrom skrev:Vinterförvaring:
PRECIS så ska det vara... tänk att vakna upp o se nått så vackert
(menar mc'n då asså)
Micke_Lindstrom skrev:Vinterförvaring:
Out_Spinner skrev:Tummen upp för din mormor och min morsa
Kahobe skrev:Förstående släkt är alltid ett plus.. men..
Kontrollera vad som gäller betr försäkringar och liknande när du förvarar bensin i lgh..
Försäkringsbolgaen brukar vara rätt kitsliga när det gäller sådant. Har för mig att det är max 20 liter/fastighet, dvs i praktiken inget alls eftersom ingen vet vad de andra har i sina lgh.
(Ingen bensin i badkaret heller.. de finns de som haft det och då.. )
wonderwizard skrev:PRECIS så ska det vara... tänk att vakna upp o se nått så vackert
(menar mc'n då asså)
Ingen fara,har pratat med mina grannar,dom har veterligen ingen brännbar vätska hemma.Så jag kan med gott samvete ha fulltank då dvs 18L och ändå ligga under kvotenKahobe skrev:Förstående släkt är alltid ett plus.. men..
Kontrollera vad som gäller betr försäkringar och liknande när du förvarar bensin i lgh..
Försäkringsbolgaen brukar vara rätt kitsliga när det gäller sådant. Har för mig att det är max 20 liter/fastighet, dvs i praktiken inget alls eftersom ingen vet vad de andra har i sina lgh.
(Ingen bensin i badkaret heller.. de finns de som haft det och då.. )
Söder skrev:Klart man ska ha pärlan stå inomhus!!
Den står i vardagsrummet och ser fin ut
Och det med samtycke av min sambo
Jag byggde om min undertail. Fixade en plexiskiva och satte dit.Stephen skrev:Vad är det för blått som lyser under din undertail?? Blev ju nyfiken ju.. Har själv köpt lite leksaker som jag ska montera under vintern...
Exup skrev:Hehe,självklart så ska hojjen in.Själv backade jag in min i datarummet,kan sitta här å klappa den medans jag surfar på sporthoj.Jag är ju så jävla töntig me så jag tom satt upp röda spotlights Vad det gäller tjejen så är hon en förstående människa
Söder skrev:Jag byggde om min undertail. Fixade en plexiskiva och satte dit.
Monterade lite sköna blå dioder. Provade med neonrör först, men det
var för klent ljus tyckte jag, så det blev blåa dioder. Lyser riktig bra
Det nya bakljuset ser jag fram emot att få se lite bilder på!!!Stephen skrev:Riktigt snygg...
HAr själv köpt en skylthållare med blåa dioder kombinerat med ett nytt bakljus med blåa dioder. JAg tycker att det blev riktigt lyckat... Ska försöka fixa lite bilder.. KOlla på www.vfxkits.com
Du har en snäll sambo du.... själv anser jag flickvän vara onödigt.. HAr ju diskmaskin hemma... *duckar för alla syrliga kommentarer som kommer komma*
Söder skrev:Det nya bakljuset ser jag fram emot att få se lite bilder på!!!
Verkar jäkligt coolt
Ja, måste nog hålla med. Jag har en riktigt förstående sambo... ibland...
Ha ha ha habo$ken skrev:Sambosar skall inte lägga sej i! Dom har ju allt sitt smink i hela badrummet!!!
bo$ken skrev:Sambosar skall inte lägga sej i! Dom har ju allt sitt smink i hela badrummet!!!
[/url]
Pär skrev:FAN va koolt !!
Nu ska jag hem och mäta dörrhålet...
Synd bara att du e tvungen att ha det så pga att det finns idoter som inte kan skillja på ditt och mitt...
Appropå det jag var på Center Syd i Löddeköpinge igår.
Presic när vi kommer in i köpcentat ser vi en väktare som jagar en väskryckare,
han är betydligt snabbare och tacklar tjuven som i amerikansk fottboll rätt in i H&M:s skyltfönster....klirr,krass brak och skrik... där ligger grabben och blöder som fan så ambulans tillkallas, iväntan får han ligga på magen mitt i gången med hanklovar så alla kan gå förbi och se vem han va!!
Hoppas han lärde sig något !
Muuuuaaahahahahaha
Pöss på dej!!R1 Uffe skrev:Jag är fortfarande deppad för att du köpte den där R1 osså visar du upp bild på den oxå
Söder skrev:Klart man ska ha pärlan stå inomhus!!
Den står i vardagsrummet och ser fin ut
Och det med samtycke av min sambo
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha