Vinterförvaring mc

Åskkatten

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
Yamaha YZF 600R
Nån som har något tips på ställe att vinterförvara hojen på? Det måste ju gå att få tag på något billigare alternativ än Alviks, Moped & Motor etc.? Eller? Behöver ju inte vara centralt direkt, nån som har ett stort garage el likn där man kan hyra in sig?
...Tänkte inte ställa undan hojen ännu, vill bara börja kolla läget.. :)

Last edited:

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
kanske du kan hänga in den i garderoben på aveny? då kan du ju även putsa å varva lite på lördagarna :tummenupp

wiklund_66

......
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Jajemen Japanska.,..
Jag kanske har en plats över i mitt garage i härnösand... Men annars Har hernömarina Vinterförvaring för både bilar,båtar, husvagnar å hojjar....Rör sig om ca: 1000:- (Vad tar alviks??) Skriv ett pm om du är intresserad..

Åskkatten

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
Yamaha YZF 600R
He he... Kanske det.. De tar bara en 20:a i avgift va? Måste vara billigaste alternativet! Flirtar jag tillräckligt med garderobskillarna kanske det ingår lite service oxå.. :D Ja, detta skulle ju passa fint iom att man snart är en inventarie i Svalls krogliv... :tummenupp
Det där med varvningen kanske funkar bra ur raggningssynpunkt oxå.. :D

superbeast skrev:
kanske du kan hänga in den i garderoben på aveny? då kan du ju även putsa å varva lite på lördagarna :tummenupp

Åskkatten

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
Yamaha YZF 600R
Jag har mailat Alviks men har ej fått något svar ang pris, får ringa å kolla.. Moped å Motor tog 1750 kr (tror jag det var)... Så Härnömarina är ju billigare isf.. Tack för tipsen, hör gärna av dig om du har en ledig plats i ditt garage!

wiklund_66 skrev:
Jag kanske har en plats över i mitt garage i härnösand... Men annars Har hernömarina Vinterförvaring för både bilar,båtar, husvagnar å hojjar....Rör sig om ca: 1000:- (Vad tar alviks??) Skriv ett pm om du är intresserad..

Gixxan

one of the chosen, 198-sundsvall
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
gixxer GSXR
Vinter ide

Åskkatten skrev:
Nån som har något tips på ställe att vinterförvara hojen på? Det måste ju gå att få tag på något billigare alternativ än Alviks, Moped & Motor etc.? Eller? Behöver ju inte vara centralt direkt, nån som har ett stort garage el likn där man kan hyra in sig?
...Tänkte inte ställa undan hojen ännu, vill bara börja kolla läget.. :)

Kan kolla med en kille i morgon om förvaring men det blir då hos de hårda grabbarna på Alnö ( HD åkare, ganska snälla)

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
själv lyckades man precis få tag på ett garagae med 2 uppställingsplatser o 3 mek hörn :banana
dom bli fylld av mig o polarn :rolleyes:
centralt o 300 pix var i mån....ibland ska man ha tur :)

Gixxan

one of the chosen, 198-sundsvall
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
gixxer GSXR
Vinteride

Åskkatten skrev:
Jag har mailat Alviks men har ej fått något svar ang pris, får ringa å kolla.. Moped å Motor tog 1750 kr (tror jag det var)... Så Härnömarina är ju billigare isf.. Tack för tipsen, hör gärna av dig om du har en ledig plats i ditt garage!

:banana Tjaba ! Du har pm :banana

XANDER

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2005
Hoj
Gsx-R1000 Turbo K5*Såld*
Uppställning

Jag kan erbjuda några platser i mitt och polarens Garage för uppställning. Ligger Centralt i Sundsvall. Och det finns möjlighet till att fixa lite me hojen under vinter efter överens kommelse. Och för detta vill vi ha nån hundring i månaden.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0