Född i fel håla vet du!..du är ju mer Söderutkille stekare, Italien,..Mauritius, Maldiverna, Australien..Körde i tre år minst en gång i månaden året runt i Luleå. Men ärligt talat är det lite för kallt…
Nej för helvete, sol och värme undviker jag.Född i fel håla vet du!..du är ju mer Söderutkille stekare, Italien,..Mauritius, Maldiverna, Australien..
Ja det är för kallt, men vintern är också för lång...Körde i tre år minst en gång i månaden året runt i Luleå. Men ärligt talat är det lite för kallt…
Magnus Wallner hette han. Bör vart typ 2010.Var det inte Gerry eller någon på Bike som körde Monster en vinter?
Det har hänt!Asså grabbar...varför köra hoj när det är kallt o jävligt?
Badar ni i sjön vintertid också?
Undviker nöjeskörning i kallt klimat så gott det går, men pendling mm är annan femma.Asså grabbar...varför köra hoj när det är kallt o jävligt?
Alltså Micke vinterkörning med endurodubb en fin dag på frusen grusväg eller asfalt med redigt med is på är grymt kul o kylan tänker du inte på -findubb är också grymt när du kan lägga ner så du kan slicka på isenAsså grabbar...varför köra hoj när det är kallt o jävligt?
Ge mig en vedeldad bastu så ja. Vinterkörning håller jag dock till crossbanan eller sjöis om vi har en bra vinterAsså grabbar...varför köra hoj när det är kallt o jävligt?
Det torde vara allas vår långresenär på moped, Veijo.Vem är det som tuffar R1 med spikdäck?
Inte spikdäck, dubbdäck. Spikdäck är för jobbigt, man måste släpa ut den på sjön med släp. Med dubbdäck så kör man ut från garaget ut på gatan....Vem är det som tuffar R1 med spikdäck?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|