Panzaa
Bättre att verka än att förverkas
- Gick med
- 16 Aug 2007
- Hoj
- 2010 Chubby Betty Fukkobygge, 2011 Triumph HH-Special, 1988 FZ 750, YZF 426
Mors!
Donnan har äntligen bestämt sig för att ta kort så nu har man inte hojåkningen för sig själv längre
Eftersom hon inte har någon koppling alls till motordrivna 2-hjulingar tänkte jag mig ngt lätt och billigt. Budget is the word here med tanke på att mina andra 2 hojjar äter upp mina stålar.
Hon gillar lika som jag lite äldre stuk på hojar, en hoj skall se ut som en hoj inte en plastleksak.
Maxbudget för inköp är runt 10-15 papp.
Har sneglat en del på en SRX 600, alt en SR 500 men båda spräcker budgeten. En liten brassklapp vore om jag kunde slänga på ett par grusdäck och gasa själv när andan faller på.
Slutprodukten skulle kunna bli ngt i stil med caféracer/streettracker.
Begränsad budget, men besitter en hel del kunskap och verktyg.
Tacksam för tips på utgångsobjekt
Donnan har äntligen bestämt sig för att ta kort så nu har man inte hojåkningen för sig själv längre
Eftersom hon inte har någon koppling alls till motordrivna 2-hjulingar tänkte jag mig ngt lätt och billigt. Budget is the word here med tanke på att mina andra 2 hojjar äter upp mina stålar.
Hon gillar lika som jag lite äldre stuk på hojar, en hoj skall se ut som en hoj inte en plastleksak.
Maxbudget för inköp är runt 10-15 papp.
Har sneglat en del på en SRX 600, alt en SR 500 men båda spräcker budgeten. En liten brassklapp vore om jag kunde slänga på ett par grusdäck och gasa själv när andan faller på.
Slutprodukten skulle kunna bli ngt i stil med caféracer/streettracker.
Begränsad budget, men besitter en hel del kunskap och verktyg.
Tacksam för tips på utgångsobjekt