ML skrev:Det finns definitivt potential. Blev lite sugen själv, särskilt när man fick se några projekt...
Förutom dessa tidigare uppladdade bilder från de flitigahittade jag en HD dirt-track, (den i mitten) dock lite maffigare motor men så även lite mer slantar. Men du lär ju kunna få ett gott ljud även ur enstånkan
Svårt att säga vilket som är fräckast racern eller dirt...
MrD13 skrev:Såg föresten att det har kommit bud på den, med bara några timmar kvar. Trodde det skulle vara svår sålt på tradera
MrD13 skrev:Nu när vintern är här och hojen väntar på en ny sommar måste man ju ha något annat att göra. Vad tror ni om denna hoj?
http://www.tradera.com/auction/aid_19780528
Är det något som man skulle kunna lägga fingrarna på? Jag är inte så insatt i cafe racers, men nog borde man väl kunna få ordning på den? Jag tycker ändå att den verkar ha bra förutsättningar. Är det någon som har några förslag på vad man i så fall kan göra med den?
MrD13 skrev:Nej det tycker jag inte, tanken med denna hoj var att göra något annorlunda, ett projekt vid sidan om min andra hoj.
1000 kubikare vill jag inte ha, då jag trivs bra med 600, (har även haft andra 600 tidigare.)
Men en anledning till att jag inte kommer att genomföra detta projekt är att min r6:a kostar mer än vad jag trodde. Börjar man skruva och bygga om lite då springer det iväg ganska fort...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |