Tack för alla krya-på-dig hälsningar!
Det värmer ska ni veta!
Jag lyckades som sagt med en riktig praktvurpa och åkta väl av i 160-180kmh nånting (styrdämpare är inget dumt tillbehör
).
Var inte så pigg på måndag eller tisdag (riktigt dålig på tisdag) men har nu hämtat mig betydligt mer. Tre revben är som sagt av och så hade nog axeln hoppat ur led (fixade sig dock). I övrigt är jag lite kantstött men jag har haft en ruskig tur ändå...det kunde ha slutat riktigt illa.
Idag har jag slagit nytt gångrekord med rullatorn (har gått säkert totalt 50m som träning)...igår kom jag bara 10m...jag är inte så snabb kanske ska tilläggas
Hursomhelst, i övrigt är humöret på topp men jag kommer att vara kvar här på Mikkeli centralsjukhus hela helgen för att förhoppningsvis få transport till Umeå på måndag om allt går enligt plan.
Jag lyckades gulla med en sköterska så jag fick gå in på hennes användare och sen ut på internet men jag kommer knappast att kunna bevaka furumet speciellt bra under helgen.
Hoppas ni som far till Mittsverigebanan får det bra så ska jag hålla ställningarna här i Finland.
Och som sagt. Tack till alla som var på plats när jag hade kraschat, ni agerede lugnt och såg till att jag fick filtar, skrev ner information för ambulanspersonal mm...TACK!
Vi hörs å ses!
/Christer
Ps. Nån som har en billig banhoj till salu??