Visa upp oss! Mera PR för klubben.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Vet att det var PR-jippo för Remsan för några år sedan på fotbollsstadion i Västerås :va

Skall vi försöka med lite mera aktiv PR för klubben när säsongen väl drar igång igen? Tänkte inte så avancerat kanske bara ex, ställa upp oss ett gäng med mc, vid Biltema parkeringen eller vid Hälla, där det är lite folk i rörelse en Lördag förmiddag, med plakat/banderoll, ha något infoblad om Remsan, bjuda på kaffe och saft, låta småbarnen gå runt hojarna, kanske få provsitta lite. Lite lättsam trevlig halvdag, el ett par timmar.

Kanske ha extra kläder med oss, och erbjuda en kort provtur(bara passagerare alltså..)

Det kanske kan få en och annan att gå med i Remsan, el bara väcka tanken för folk att skaffa mc, och sedan gå med.

Synpunkter bra el anus... :va

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
Satt och fundera lite på det här med Pr, och kom då på att varje år i Eskilstuna har dom en litet evenemang som heter nått i stil med Micro dan eller liknande.. Där dom huserar på parkeringen utan för Micro butiken i närheten av gamla Obs parken, nu mera Coop forum, Det brukar vara en jävla massa stylade bilar från både när och fjärran, och gått om folk.. Kunde ju vara kul om vi kunde komma ett helt gäng och visa upp våra små skönheter...

Har snackat lite med både Per på Funbike och Valleeeee, och båda lät posetiva..

Ska löska lite mer om datum, och hör mig för lite om vi får vara med på ett hörn med ett litet tält...

Va tror ni kan det vara nått ???

Petrol

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
GIXXER
Här verkar det som att ideerna haglar! :banana

Säger bara en sak ÄNTLIGEN! :yoparty

Ta vara på ideerna nu!

andersy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Suzuki Hayabusa 2001
A© skrev:
2049619 Satt och fundera lite på det här med Pr, och kom då på att varje år i Eskilstuna har dom en litet evenemang som heter nått i stil med Micro dan eller liknande.. Där dom huserar på parkeringen utan för Micro butiken i närheten av gamla Obs parken, nu mera Coop forum, Det brukar vara en jävla massa stylade bilar från både när och fjärran, och gått om folk.. Kunde ju vara kul om vi kunde komma ett helt gäng och visa upp våra små skönheter...

Har snackat lite med både Per på Funbike och Valleeeee, och båda lät posetiva..

Ska löska lite mer om datum, och hör mig för lite om vi får vara med på ett hörn med ett litet tält...

Va tror ni kan det vara nått ???

Förlåt en okunnig, men varför vara i Eskilstuna, varför inte ha nått, här i Västerås, eller har jag fattat allt fel??

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
För det va det ända jag kom på, som hade nått med stylade bilar eller hojar att göra... finns ju inget här i Västerås förutom PowerMeet och där brukar det ju bli ett jävla liv om man kommer på en sporthoj...

Själv klart ska vi ha nått i V-ås med.. men det är ju alltid kul å komma till andra städer och göra reklam, då det är många i närliggandes städer som kommer och shoppar i V-ås

SimmPsi

Klysmafili e Najs!
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -02
Tycker det låter som en bra idé, kul låter det också. Men ta det efter jag ställt på hojen så jag också får va med :hihi

Linus

Ny medlem
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-6R Ninja 95
Jag hör till dem som har hoj för ÅKA och inte för att putsa, synas och höras...

...men JÄTTEBRA IDÉ!!! kör hårt! :tummenupp

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...