Visakort

smorgos

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Z750 -04
har för mig att jag såg en tråd om billiga visa-kort för ett tag sen. Men verkar va nåt cp med antingen sökfunktionen eller med mig för jag hittar inte tråden.

Så någon som har något förslag på billigt(gratis) visa-kort eller en länk till den gamla tråden?

Faster

Snabbare än du!
Gick med
23 May 2005
Hoj
GSX-R 1000 K7 (svart) KTM 640 motard
Ok, jag fattar inte. Så himla mycket kostar inte ett Svenskt visa-kort :va

Men kolla med lite mer skatteparadis shit, grejen är att du kan få ett mer eller mindre gratis visa-kort, detta kommer dock att vara ett visa-electron alltså inte ett riktigt VISA.

Har du mycket pengar som du vill ha på ett konto någonstans där ingen någonsin hittar dem så har jag den informationen (och det är inte Isle of white, Monaco, San marino, Schweiz, Gibraltar eller annat numera dåligt ställe)...

Men leta på :)

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Har du mycket pengar som du vill ha på ett konto någonstans där ingen någonsin hittar dem så har jag den informationen (och det är inte Isle of white, Monaco, San marino, Schweiz, Gibraltar eller annat numera dåligt ställe)...

Och sen så spelar det ändå ingen roll eftersom VISA ändå snällt lämnar ut information om ens kortanvändning....

Enda chansen att SKV inte skall hitta något är att ha kortet utställt på ett företag/stiftelse där ägandeförhållandena är hemliga men att skapa och upprätthålla dyligt är såpass dyrt att då skall man ha riktigt mycket pengar för att det skall vara lönt...

smorgos

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2006
Hoj
Z750 -04
Ok, jag fattar inte. Så himla mycket kostar inte ett Svenskt visa-kort :va

Men kolla med lite mer skatteparadis shit, grejen är att du kan få ett mer eller mindre gratis visa-kort, detta kommer dock att vara ett visa-electron alltså inte ett riktigt VISA.

Önskar jag hade haft lite balla skurk ambitioner med mitt VISA kort men så är det inte. Har ett kort från Swedbank som jag använder för det mesta. Men ibland kan det va gott o ha ett kort som inte gör så mkt om man slarvar bort, typ om man ska ut på stan o vet att det kommer o bli en blöt kväll eller ett extra kort när man är ute o reser.

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa