Visby/Gotland

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Kör ni fler gånger än onsdagar? Jag ska ner under semestern två veckor. 29-30-31, jag väljer själv vilka 2 det blir troligtvis. Kommer vara rätt själv minst 1 av veckorna och är där för att köra hoj, inte supa! :fakta Så jag lär nog dyka upp på det flesta gruppkörningarna.
 

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Värmdö
Hoj
Bensindriven
Kör ni fler gånger än onsdagar? Jag ska ner under semestern två veckor. 29-30-31, jag väljer själv vilka 2 det blir troligtvis. Kommer vara rätt själv minst 1 av veckorna och är där för att köra hoj, inte supa! :fakta Så jag lär nog dyka upp på det flesta gruppkörningarna.

Hur har man roligt här på ön utan alkohol? :tungan
Verkar som om jag kommer kunna börja åka då jag bestämde mig för att drömhojen är värd pengarna den kommer kosta så nu blir det åka av :yoparty
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Hur har man roligt här på ön utan alkohol? :tungan
Verkar som om jag kommer kunna börja åka då jag bestämde mig för att drömhojen är värd pengarna den kommer kosta så nu blir det åka av :yoparty

haha för mig är supa "all in" = shitfaced. klart man kommer ta sig en å annan bärs på kvällarna men det är ju en annan femma! men vad är din drömhoj då? Finns många literklubbor så det blir svårt att gissa.. Men chansar på S1000 rr? :)
 

petolvan

Kejsare, Kung OCH Michael Jackson
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Värmdö
Hoj
Bensindriven
haha för mig är supa "all in" = shitfaced. klart man kommer ta sig en å annan bärs på kvällarna men det är ju en annan femma! men vad är din drömhoj då? Finns många literklubbor så det blir svårt att gissa.. Men chansar på S1000 rr? :)

Pyttsan näää. Tycker inte fagra damer skall vara vindögda utan en GSX-R1000 :banana

Ljög väl lite om att det var en drömhöj för det är ju en Desmosedici men det lär man väl aldrig äga :gråta
 
Gick med
12 Feb 2007
Ort
kristianstad
Hoj
Superduke -09
Kommer att vara på gotland vecka 30,31 .. Hojen åker upp med släp redan till helgen.
Händer det något roligt under dessa veckorna så skriv gärna här, hänger gärna på en runda någon gång om en skåning får vara med?
Kan prata engelska så vi förstår varandra :banana
Är på Gotland varje sommar men har aldrig kört hoj där tyvärr, hög tid nu :)
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Kommer att vara på gotland vecka 30,31 .. Hojen åker upp med släp redan till helgen.
Händer det något roligt under dessa veckorna så skriv gärna här, hänger gärna på en runda någon gång om en skåning får vara med?
Kan prata engelska så vi förstår varandra :banana
Är på Gotland varje sommar men har aldrig kört hoj där tyvärr, hög tid nu :)

Jag ska va där v30 också som sagt! Men om du inte kört hoj där ännu så har du missat nåt, helt klart! :) Vi får bara hoppas på bra väder (allt utom regn vore ju bra).

:yoparty
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Jag och 3 polare ska spendera vecka 31 på Gotland! Hade varit trevligt om vi kunde hänga med på nån körning:D
 

Frizk

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2010
Ort
Stockholm
Hoj
s1000rr
Stort tack för igår allesammans, riktigt trevlig tur, skoj att träffa er alla sporthojare "hemifrån" :)
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Tja! Jag och 3 polare är på Gotland denna veckan, tips på bra hojvägar mottages gärna! Eller vill nån ta med oss på en runda i morgon kanske?
 
Last edited:

Banditan

!Fast - !Fearsome - Female!
Gick med
2 May 2003
Ort
Visby
Hoj
Ducati 996
Attans jag missade ditt inlägg, vi kör iaf alla onsdagar från Shell, Sliterondellen.
Som Rauken sa tidigare - Håll koll i forumet på under Turer, brukar lägga ut där när vi ska ut och köra: www.gotlandssmcklubb.se

Tja! Jag och 3 polare är på Gotland denna veckan, tips på bra hojvägar mottages gärna! Eller vill nån ta med oss på en runda i morgon kanske?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top