Vissa dagar...

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
..undrar man varför man gick upp ur sängen ens :(

Fler som känner igen sig och ibland undrar varför dom inte stannat under täcket en del dagar?

Kanske finns det något positivt med sådana här dagar med. Dom gör att vanliga bra dagar inte blir till slentrian och tråkiga. :hej

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag har en toppendag. Slutade tre timmar tidigare och mår toppen. Ska ut och åka hoj snart.
Kul va?

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Vem känner inte igen sig? Den personen vet inte vad riktig lycka är! :p Jag menar att man blir så oerhört bortskämd med att ha bra dagar. Då är det som du säger att de här dagarna förgyller den vanliga vardagen och på så vis uppskattar man de mer.

Det är som att vara sjuk, exempelvis förkyld. Under sommaren (?) mår du kanonbra och lever helt utan sjukdomar. Sedan framåt hösten kommer den första snuvan och allt blir äckligt. Just nu lider jag av seriös musarm, trots att jag aldrig haft det tidigare, men det gör verkligen ont! :sjuk Man vet aldrig hur bra man har det förrän det händer något.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
se de från den positiva sidan .. deet kunde varit värre:p

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tack Gumpa för bilden, nu ler jag

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Eh, jag avskyr att släpa mitt arlse ur sängen klockan halv sju vissa mornar för att placera mig fysiskt( medan psyket fortfarande sover) på bussen o åka till skolan för att proppa in historiatermer och få höra massa skrik o gap.
Då är det skönt att börja 12.30 vissa dagar o kunna få sova ut..

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Idag har jag blivit utskälld 2ggr totalt utan någon anledning :mad: Helt otroligt att jag inte har misshandlat något ännu :p Typiskt att 2 knäppgökar kan förstöra en hel dag.....

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
jo.. den här dagen var sådan.. för jag var hemma å e sjuk å de e väl de mest värdelösa som finns :fakta

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Liwa1... Du lär ju ha den längsta förklaringen någonsin till de där väldigt fyndiga och sanna orden under din "banner". Men visst... vissa dagar är bättre än andra! var glad över det som är bra istället! :)

BB... måste vara jobbigt att gå upp sju ibland... vänta tills du börjar jobba! :crash

Miss Ullis

Che Spettacolo
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
ingen....
Jo håller med önskar jag hade legat hela dagen under
täcket med min hjärnskakning, man känner sig
ju inte såå kry precis..
Men men imorron är en bättre dag. *hoppas*

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
DreeTman skrev:
Liwa1... Du lär ju ha den längsta förklaringen någonsin till de där väldigt fyndiga och sanna orden under din "banner". Men visst... vissa dagar är bättre än andra! var glad över det som är bra istället! :)

BB... måste vara jobbigt att gå upp sju ibland... vänta tills du börjar jobba! :crash

Ironi. Jag ska banne mig skaffa ett jobb med lite fria arbetstider.
Skall ju köra hoj för ett mcprogram, sånt kan endast utföras kvällstid när man skall posera vid diverse fikaställen.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DreeTman skrev:

Jooo :rodnar

Men vad är en liten tös inte tvungen till när en del vänder och vrider ut och in på allt och tar saker personligt...hur man nu kan ta kända citat från kända personer personliga

Jo bra dagar är bra och snart kommer det väl sådana med :)

BB, va fan, ibland har jag gått upp fem för gå till jobbet. Skolan saknar man i dom lägena och sommarlovet, mmmmmm :bow

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy